oddi Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 på forsikringsbeviset mitt er jeg registrert som fører over 18 selvfølgelig (under 18 blir litt vanskelig her til lands) De er også veldig billige på e36 325 (ca 9000), vertfall i forhold til if, gjensidige osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2005 "bare" 6-7 tusen? Dem spurte ikke meg om kmstand engang, når dem kalkulerte ut hva det blei å koste. Dem spurte bare om hvor mye jeg trodde jeg blei å kjøre i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Mars 1, 2005 Share Skrevet Mars 1, 2005 Ungdomstillegget er bare 6-700,- i året.8.3k på 520i når man er 17 er kanskje fordi man ikke har lov til å kjøre bilen... Var ihvertfall rimelig hvis du bare har startbonus (20%). Ungdomstilleget er mer en det, ca 1500 trur eg.. men ungdomstilleget komme ikkje opp før du har fylt 18. eg trudde eg sku betale 7000 for min 320 då eg sku forsikre den før eg ble 18, men det ble 8600 i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 har hørt om en forsikringselskap som heter Nordic Insurance, dem har veldig billige forsikringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2005 har hørt om en forsikringselskap som heter Nordic Insurance, dem har veldig billige forsikringer Skal ta å ringe dem når jeg får tid! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 har hørt om en forsikringselskap som heter Nordic Insurance, dem har veldig billige forsikringer Sjekket nettsiden deres nå,står ingenting om bilforsikring der..... Virker som de henvender seg mest til bedriftsmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mars 2, 2005 Share Skrevet Mars 2, 2005 Sjekk DNB Nor. De var det billigste jeg fant når jeg nylig byttet selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå