Gå til innhold

Politi


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

etter å ha blitt fratatt lappen i 20 mnd og sittet i buret i 15 dager har jeg ikke mye til overs for politiet.... Jeg har aldri tidligere gjort noe galt, men blir straffet så d holder... ##/(&/#/¤#

ja..... øøøøøø.....

sikkert ikke gjort noe du da for å bli dømt til det...... :roll:

å det var sikkert politiets feil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg aldri sakt, men straffen må stå i forhold til forselesen

Helt enig.

Det skal være mer straffbart å slå ned folk på byen enn å kjøre for fort!!!!

Ikke nødvendig vis. Begge delene kan koste andre folk livet. fartsgrenesen rundt omkring kan sikkert diskuteres, men det er mange ganger en grunn til at de er lave.

Bilen din blir fort et drapsvåpen, enten for deg selv eller andre.

er du uansvarlig, så bør du tåle å få en smekk.

Men skal innrømme at jeg ikke kjenner din sak, så ikke ta dette personlig.

Jeg mener mer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ble nettopp stoppet jeg... Jeg lurer egentlig på hvorfor... Kjørte inn på en større vei, så ser jeg at sivilsnuten står langs veien, så kjørte jeg pent og rolig bortover, så ble jeg seff stoppet! Endte med at jeg stod å prata med han i 10min :P Han lurte på hva jeg drev med i Asker, siden jeg bor i oslo osv :P Har snuten egentlig noe med det å gjøre? Litt irriterende å bli stoppet bare fordi jeg "finnes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...Om det er noen som skal ut å kjøre nå(noe som jeg tviler på, men uansett) Så er det er SVÆR!!! kontroll mellom Lysaker og Høvik på E18... Står 6-8snut biler der og 2 sivilbiler. De stopper alt og alle, laser og alko-test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ble nettopp stoppet jeg... Jeg lurer egentlig på hvorfor... Kjørte inn på en større vei, så ser jeg at sivilsnuten står langs veien, så kjørte jeg pent og rolig bortover, så ble jeg seff stoppet! Endte med at jeg stod å prata med han i 10min :P Han lurte på hva jeg drev med i Asker, siden jeg bor i oslo osv :P Har snuten egentlig noe med det å gjøre? Litt irriterende å bli stoppet bare fordi jeg "finnes".

han måtte vel plage enda en bmw eier!! er sport det og så får di rangeringer etter kor mangen di har plaget!!! han eg pratet med må vere kaptein, husker dere da eg snakket om fartsbot uten måling, det var samme purken som stoppet meg for og snu på en parkerings plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skal prøve å forklare "rutine-sjekk" litt bedre her:

Når politiet er ute og har kontroll er det ofte i EN spesiell hensikt, av flere mulige!

5. Rutine-sjekk / Stikkprøve (Tas av hver 10/20/30 bil)!

+++

Det stemmer ikke... Spurte onkelen min som er politi... De stopper bare det de føler at burde stoppes og da blir det endel ungdommer som blir stoppet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...