ØyvindB Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Ikveld sitter jeg i stua og prøver å få ett sett felger fine. Bremsestøvet sitter noe så inn i ... etter en time med autoglym rubbing og tannbørste (på en felg) så er jeg ikke fornøyd med ressultatet. Noen tips til løsninger for å bli kvitt støvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 du får kjøpt en slags felg syre som funker ti ganger bedre. vi har d på jobb og jeg vet d funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2005 Da må jeg ta felgene ut av huset og til en vaskehall.. det er kaldt ute Men joda, det kan se ut som jeg må satse på en runde med biltemas syre stuff.. Håper bare det er mer lakk igjen på den jeg tok med tannkost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Har bare brukt svamp/kost/avfetting på mine felger, det har stort sett vært nok. Men har igrunnen ikke opplevd at bremsestøvet har brentt seg fast. Hvis det har svidd seg inn i klarlakken har du vel et problem..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Hør med Trond på Bryne bilpleie, han skal ha noe vidunderstoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 noen som vet hva som er best til å forebygge dette prob? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Regelmessig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 noen som vet hva som er best til å forebygge dette prob? Du kan skifte til EBC Greenstuff klosser. Da får du litt bedre bremser og bremsestøv på felgene er en saga blott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Ikveld sitter jeg i stua og prøver å få ett sett felger fine. Bremsestøvet sitter noe så inn i ... etter en time med autoglym rubbing og tannbørste (på en felg) så er jeg ikke fornøyd med ressultatet. Noen tips til løsninger for å bli kvitt støvet? Har du Autosol liggende så prøv med det. Det blir som en grov rubbing og skader ikke lakken visst du bruker det med litt forsiktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 noen som vet hva som er best til å forebygge dette prob? Du kan skifte til EBC Greenstuff klosser. Da får du litt bedre bremser og bremsestøv på felgene er en saga blott. Støtter dette ja..om du ikke merker det helt store på bremseeffekten, så støver det iallefall møe mindre.. Holdbarheten er bedre i forhold til originalt også (iallefall original Peugeot). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 hei. prøv autosol som nevnt her. bruker det mye på motor og gafflene på motorsykkelen. funker fint dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg brukte no vanlig felgrens greier fra Bilextra og det funka fint,...driten rant av med en gang, og det pleier ver MYE bremsestøv på mine felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 aguilera, litt OT, men det er ikke deg på det bildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå