sassion99 Skrevet Mars 3, 2005 Share Skrevet Mars 3, 2005 Noen som vet om interiøret (framstoler og baksete) fra en 97'mod e36 compact passer i en e36 sedan? Har kommet i kontakt med en som selger sportsinteriør for en billig penge, men siden det er forskjellig delenummer på interiøret i compact å sedan, lurer jeg på om noen vet om det går ann å tilpasse, eller om det passer rett inn... MVH Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Skal ikke selge sjelen min på det, men tror ikke det interiøret vil være kompatibelt. Det vil vel også avhenge av om du har coupe eller sedan, og siden du har sistnevnte tviler jeg på at det passer. Kanskje med litt mekking og skruing...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2005 tusen takk for rask tilbakemelding... Har snakket med gs bildeler og de sa at det er to vidt forskjellige bakseter, så det vil nok ikke passe... Får lete videre etter sportsinteriør eller skinn interiør tilsalgs jeg... Noen som vet om noen som skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Letet litt her i forumet nå, men det eneste jeg fant var et par stykker som solgte til coupe. Og det hjelper deg fint lite. Jeg ville letet litt på autodb, kanskje satt inn en annonse der (gratis). Og selvfølgelig fått inn en her på kjøp&salg-forumet Generelt virker det som det er lettere å få tak i skinninteriør til coupe enn sedan. Det erfarte også jeg da jeg prøvde å kjøpe skinninteriør til min gamle BMW, heldigvis fikk jeg med deilig feite skinnstoler i nybilen Et siste tips vil være å ringe O.S Bildeler, prisen ligger nok høyere der enn privat, men pleier å være kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 4, 2005 Share Skrevet Mars 4, 2005 Se her: http://handel.osbildeler.no/meny.asp?ka ... 233&id=239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2005 prisen os bildeler skulle ha for det interiøret var litt i overkant synes jeg... 13000kr for brukt interiør var litt for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Det er det de ligger på hos forhandlere, men er deu medlem i BMWCCN så får du 15-25% rabatt hos OS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Koed har nesten alttid interiør til en grei pris på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Det er det de ligger på hos forhandlere, men er deu medlem i BMWCCN så får du 15-25% rabatt hos OS 15-25%? 10% mener du.. og om han må gjøre noe med delene så gir han ikke rabatt (han måtte presse i en foring for meg i et casterstag, da forsvant rabatten, mens Bavaria gjør det gratis). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå