Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2005 Skrevet Mars 4, 2005 Kan få tak i en original M-tech fanger, men den mangler listene, luftekanalene og noen små deksler under (dette er deler som ikke koster skjortal, da det er plastikk deler). Ene festet i ene grøtelyshullet er borte, men tror man skal få festet det med de som er igjen (3 av 4 er igjen). Ellers trenger den lakkering, da den har sine kjønnhetsfeil. Grillen følger med, samt den lille leppen som festes under. Gi meg noen hint til hva dere er villige til å betale, så skal jeg se om jeg tar meg bryet meg å hente/kjøpe/sende etc
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Skrevet Mars 5, 2005 Den ser slik ut, med samme leppe nederst og samme type grill: (Håper det er greit for Hagenisse at jeg "låner" bildet)
hagenisse Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 (Håper det er greit for Hagenisse at jeg "låner" bildet) Ikke søren! Du er ferdig, hvor bor du??
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Skrevet Mars 5, 2005 (Håper det er greit for Hagenisse at jeg "låner" bildet) Ikke søren! Du er ferdig, hvor bor du?? Iraq..
bimmerdude Skrevet April 29, 2005 Skrevet April 29, 2005 Skal du kjøpe den og så selge den kun for å tjene penger?
Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2005 Forfatter Skrevet April 30, 2005 Gammel tråd da.... er den fortsatt tilsalgs? Tar den nok mest sannsynlig selv, da jeg hadde ett mindre møte med en snøkant i vinteren som var. Skal du kjøpe den og så selge den kun for å tjene penger? Viss det var meg du spurte om det der, så var det ikke det som var hovedtanken.
BMW316 Skrevet April 30, 2005 Skrevet April 30, 2005 Det er jo litt enklere å gi bud hvis man ser hvilken stand "varen" er i Jeg skal skaffe meg en orginal M-teck spoiler men synes det er litt mye med 4600 + lakk for en ny.. (Den uorginale M3 spoileren gikk hedden i vinter... Hmmms. (jeg som hadde planlagt å bytte til orginal fanger når snøen kom, dette ble ikke gjort) lærer aldri menmen
Kjetil 323i E36 Skrevet April 30, 2005 Forfatter Skrevet April 30, 2005 Det er jo litt enklere å gi bud hvis man ser hvilken stand "varen" er i Jeg skal skaffe meg en orginal M-teck spoiler men synes det er litt mye med 4600 + lakk for en ny.. (Den uorginale M3 spoileren gikk hedden i vinter... Hmmms. (jeg som hadde planlagt å bytte til orginal fanger når snøen kom, dette ble ikke gjort) lærer aldri menmen Jeg har desverre ikke det. Men som sagt, så kommer jeg til å ta den selv ettersom min originale frontfanger fikk et ublidt møte med en snøkant i vinter. Så jeg sier at denne fangeren er "SOLGT".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå