Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan få tak i en original M-tech fanger, men den mangler listene, luftekanalene og noen små deksler under (dette er deler som ikke koster skjortal, da det er plastikk deler). Ene festet i ene grøtelyshullet er borte, men tror man skal få festet det med de som er igjen (3 av 4 er igjen). Ellers trenger den lakkering, da den har sine kjønnhetsfeil.

Grillen følger med, samt den lille leppen som festes under.

Gi meg noen hint til hva dere er villige til å betale, så skal jeg se om jeg tar meg bryet meg å hente/kjøpe/sende etc :P

• 1 month later...
Skrevet
Gammel tråd da.... er den fortsatt tilsalgs? :P

Tar den nok mest sannsynlig selv, da jeg hadde ett mindre møte med en snøkant i vinteren som var.

Skal du kjøpe den og så selge den kun for å tjene penger?

Viss det var meg du spurte om det der, så var det ikke det som var hovedtanken.

Skrevet

Det er jo litt enklere å gi bud hvis man ser hvilken stand "varen" er i :roll:

Jeg skal skaffe meg en orginal M-teck spoiler men synes det er litt mye med 4600 + lakk for en ny.. (Den uorginale M3 spoileren gikk hedden i vinter... Hmmms.

(jeg som hadde planlagt å bytte til orginal fanger når snøen kom, dette ble ikke gjort) lærer aldri :roll: menmen

Skrevet
Det er jo litt enklere å gi bud hvis man ser hvilken stand "varen" er i :roll:

Jeg skal skaffe meg en orginal M-teck spoiler men synes det er litt mye med 4600 + lakk for en ny.. (Den uorginale M3 spoileren gikk hedden i vinter... Hmmms.

(jeg som hadde planlagt å bytte til orginal fanger når snøen kom, dette ble ikke gjort) lærer aldri :roll: menmen

Jeg har desverre ikke det. Men som sagt, så kommer jeg til å ta den selv ettersom min originale frontfanger fikk et ublidt møte med en snøkant i vinter.

Så jeg sier at denne fangeren er "SOLGT".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...