Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW M6 eller BMW 7-serie facelift er jo konge da! Eneste kjipe er at det ikke er noe Porscher der :(

Skrevet

Tror det hadde blitt en Bugatti Veyron viss jeg hadde fått valgt en av de der. 1001hk/1250Nm og 0-300 på 14 sekunder må jeg si hører friskt ut :twisted:

Vet ikke om jeg hadde trengt vinterbil heller i følge dette bildet:

154029.jpg

:lol:

Skrevet

BMW M6 leder med 14% (58 stemmer).

Auda ligger på andre med 10%.

Jeg for min del ville klart hatt M6.

Skrevet

Bugatti.Veyron.2.jpg

2002%20Bugatti.JPG

Ser vel egentlig slik ut... Den over var vel et spionbilde av noe som kanskje kommer..

Bilen ble nemlig vist for første gang i Genève i 2002 og en produksjonsmodell skulle være på plass året etter. Det skjedde ikke. Nå virker det imidlertid som om motgangen er i ferd med å forsvinne og at Volkswagen har lagt på mer trykk for å få bilen klar. (spionbildene :wink: )

Her loves det en toppfart på 406 kilometer i timen og en akselerasjon fra 0 til 300 kilometer i timen på 14 sekunder. Disse gode tallene blir levert av en kjempestor 16 sylindret motor med 8-liters slagvolum og fire turboladere. Effekten skal skal være 1.001 hestekrefter og dreiemomentet er 1.250 newtonmeter. Effekten går gjennom en syvtrinns DSG-kasse og videre ut til alle fire hjul.

Skrevet

det var jo atskillig bedre! tar seg jo litt bedre ut under noen cm med bonevåks :) men Aston´n ligger fremdeles et hakk over, etter min smak!

Men noen hadde parkert den i garasjen min og sagt værsågod, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt altfor sur nei!! :)

Skrevet

Kunne godt hatt Lexus GS300 i garasjen også jeg da! Den er det litt plass i også..

Men det er altfor vanskelig å bare velge en.. Godt at jeg ikke har råd til noen av dem :roll: (crap) :cry:

Skrevet
Ser vel egentlig slik ut... Den over var vel et spionbilde av noe som kanskje kommer..

Spionbilde fra vinterstesting i Sverige, derav de brutale ekstralysene som ga den et lite rally-stuk.

Bilen ble nemlig vist for første gang i Genève i 2002

Jeg så denne bilen live på Frankfurt-utstillingen i 2001!

Loke: Ja, det er firehjulstrekk på den. Om det er Audis Quattro-system eller VWs 4matic vet jeg ikke! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...