Gå til innhold

Er det mange her inne som skal på sommerens banetreff?


Anbefalte innlegg

Nå gleder jeg meg fryktelig til å gjøre dette:

min335_2.jpg

Og dette:

min335_3.jpg

Er det mange her som gleder seg like mye?

Hvem har tenkt seg på banetreffene rundt omkring?

Jeg skal delta på alle i klubbens regi samt ta meg et par turer til 'Ringen :D

Hvis dere skal bare få med dere ett treff i år, så vil jeg oppfordre dere alle til å delta på HELE ACR-opplegget. Vi planlegger mye gøy med tanke på klubbens 25-års jubileum. Mer info kommer om ikke lenge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt meg på samtlige treff i år som holdes i moderlandet bortsett fra ACR.

Er litt usikker på om jeg skal kjøre på Rudskogen eller ikke.

Hed-Opp avdelingen har jo også booket Våler i august så det blir to treff der i år,satser på at jeg kjører begge gangene der siden jeg bor bare en tre kvarters kjøring unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forhåpentligvis på mest mulig, men i motsetning til i fjor så har jeg nå masse forpliktelser i forbindelse med en kontrakt på jobben, og det kan muligens forkludre noe. F.eks. ACR og Ringen kan bli vanskelige å få til. Gjelleråsen er jeg også litt usikker på. Men det er ingen tvil om at jeg gleder meg stort til mye kjøring på Reve, klubbtreff på Rudskogen og Våler og en del Autoslalom. Veibil på Reve blir sikkert også gøy. Regner med relativt grei partyfaktor, og mye bra kjøring.

Her er et godt minne fra Reve

PICT0104.JPG

Og her har Frode fanget meg i et hårreisende øyeblikk under autoslalom i Haugesund :D

1833.jpg

Og kanskje det grommeste av alt i fjor: Ringen

E24_0408_DSC_0237.JPG

BMWCCN blir bare 20 år, ikke 25 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode og Gaute!

Så utrolig pene bilene deres er når de er foreviget i sitt rette element :)

Når jeg ser slikt (og da spesielt bildet av Gautes bil på 'Ringen) så er det like før jeg må hente en bøtte for å ta unna det verste sikkelet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode og Gaute!

Så utrolig pene bilene deres er når de er foreviget i sitt rette element :)

Når jeg ser slikt (og da spesielt bildet av Gautes bil på 'Ringen) så er det like før jeg må hente en bøtte for å ta unna det verste sikkelet... :D

Takker!

Synd du ikke fikk med deg dette i år Henrik:

IMG_5035.JPG

Det unner jeg alle å prøve. Kjempegøy!!! Men jeg er glad jeg ikke stilte med M-front og laveste fjæring. Tror ikke jeg hadde kommet hjem med alle plastdelene intakte da nei :D

Bilen er ikke akkurat rå med originalfanger, men av og til må funksjon gå foran forfengelighet. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...