te em Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 Svensk turbo BMW, enda en gang. http://www.ticco.com/film/Ticco_BMW_Turbo.mpg
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 Får bare mer og mer lyst å bygge noe slikt når jeg ser de forbanna svenskene De begynner å ha den del gromme "E30 turbo's" nå
Loke Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 Det vil jeg kalle en morsom bil ja! Skikkelig leketøy!! Men kunne ikke hjelpe å tenke at det ikke er så lurt å filme skiltet når man driver å kjører som faen rundt omkring, er jo liksom ikke helt lovlig.
KennyZM Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 noen som vet effekt og moment på den motoren? det gikk friskt...
Runar-CSi Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 ca 500hk sto det på hjemmesiden hannes.... hadde aldri vært i benk med den da...
BimmerKing Skrevet Mars 5, 2005 Skrevet Mars 5, 2005 Rått. Det er igrunnen ikke mer å si om den saken....
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Stygg front da men... Specs: BIL: BMW 318iS 16v -90 (2.5 Turbo). MOTOR: M20B25. TOPP: M20B20 med M20B25 kam, insug och spjällhus. Matchportad mot 325 isuget. BLOCK: Nybyggt 2005. M20B25, Honat, Planat och O-ringat, Nya ram och vevlager. M42B18 kolvar och ringar, Kompression 7,0:1. BRÄNSLESYSTEM/TÄNDNING: Haltech E6M motorstyrning med M&W tändslutsteg och 3st Sagem dubbel-spolar. 465cc@3.8 bar spridare (grundtryck 4.5 bar), Malpassi 1:1.4 btr. ÖVERLADDNING: Grenrör byggt av "Grottköping Racing", Turbo Garett GT37, PPF 50mm wastegate, PPF intercooler, 60mm dumpventil. AVGASSYSTEM: 3,5" downpipe, 3" avgassystem. EFFEKT: Ej bromsad, men ca: 500+ hk vid 1,7 bar (98 oktan). TRANSMISSION: e36 M3/328 ZF växellåda, e36 328 kardan, e28 M535 lamelldiff med 3,07 utväxling, Sachs 4-puckad sinter och (...618) tryckplatta, Bakvagn ombyggd för rakare camber vinklar. CHASSI/FJÄDRING: Gasdämpare och sänkningssats -30mm, bakvagnsbussningar och motorkuddar i delrin. BROMSAR: Fram: 4-kolvs Brembo med 330x32mm skivor, Adaptersats tillverkad av "Grottköping Racing", 750i Huvudbromscylinder. Bak: Original. FÄLGAR/DÄCK: Advanti Racing "Furious" 7.5x18" lackade med vit pulverlack, 225/40-18" runt om. KAROSS: Alpina front och bak spoiler, vita blinkers fram, svarta baklampor och sidoblinkers, ögonlock, cupspeglar. LACK: BMW Diamantschwarz-metallic. INREDNING: Momo stolar. Skyddsbåge byggd efter dragracingreglementet. I stora drag original förutom diverse mätare. PÅ VÅGEN: 1200kg. PÅ STRIPPEN: 1/8 (201m) 7,86 @ 159,72 km/h. (opreppad bana) 1/4 (402m) 11,66 @ 202,24 km/h. (opreppad bana)
Loke Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Stygg front? Den er jo akkurat passe røff Bare fått fjernet det klistremerket på toppen av ruta der så.. hehe
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Ja.... Stygg front... Leppa under er alt for langt ned i forhold til resten av bilen. Men det er vel for å få plass til den såpass store intercooleren...
Loke Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Det la jeg ikke merke til.. så litt rart ut ja Men sånn rett forfra var det bra Får lyst til å begynne med prosjekt selv gitt... sto det noe om hvor mye penger som ar blitt lagt i denne bilen? Så en bra en på finn som hadde vært et godt utgangspunkt http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=678830&template=t-rex
Runar-CSi Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 fronten er igrunn utroli fin den... bare at han der ha skjært den sund... det er jo egentli en alpina front....
BalleKnalle Skrevet Mars 6, 2005 Skrevet Mars 6, 2005 Uansett om spoileren er fra Alpina eller Rema 1000 så blir det styggt når den stikker en meter ned fra resten av bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå