^Jalla^ Skrevet Mars 5, 2005 Share Skrevet Mars 5, 2005 Når jeg løsnet vannpumpa datt denne ned fra et sted, fikk ikke med med hvor den kom ifra. Noen som vet? Det er en 89 mod 320 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2005 Er det ingen som kan tenke seg til hvor denne skal være? Ser ut som en slags ventil. Jeg begynner å lure på om den kan ha kommet ut fra innsiden av der hvor vannpumpa står. Finnes det noe der inne som kan løsne??? Ser slik ut når jeg tar den fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Dette er fjæra til register-reim strammeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Dette er fjæra til register-reim strammeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 Det ligner faktisk på register reimstarmmeren ja. Hvordan i alleste dager kan den ligge der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 det er strammeren til register reim stremmer sitter i spenn fra hjulet ditt og opp i vannpumpa det er når du har tatt ut vannpumpa at den har komme ut. den er lett og få på plass når du setter den mot strammehjulet der den skal stå seier det seg sel hvor den skal stå på vannpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2005 Tusen takk folks, kjempebra Dæven å jeg sleit for å finne frem til hvor denne skulle stå, spurte mange men ingen visste, hehe. Klarte å knekke en av boltene til vannpumpa i blokka når jeg skulle skru den fast, så nå må gliset stå en dag til så jeg kan få tak i verktøy til å få den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 det er altid kjipt med knekte bolter, og min erfaring er at det er vanlig og knekke bolter når en holder på med vannpumper. Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 kjipt d der ja. er bare og finne frem go bor og en passende grisepikk da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 6, 2005 Share Skrevet Mars 6, 2005 det er noe som heter rigid, vet ikkje om dere har hørt om det men eg meiner det er 10 ganger bedre enn grisepikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå