Kjell Rune Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Grattis med ny bil ja. når er d liv i leirern ksjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 gratulerer med ny bil! Håper du har funnet deg et fint eksemplar:) Finnes utrolig mange dårlige bmwer til slags for tiden. en kamerat har vært å kikka på 3 stykker 318is som ligger på autodb, skulle være dønnstrøkne med alle hadde rust i hjulbuer, den ene hadde sprekk i en hjulbue, rust under bagasjelokk osv, lakk som var flassa osv. og alle eie3rne garanterte at bilene var dønn strøkne, mye useriøse selgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg liker bilen din. Ligner på min Når jeg ser baklyktene dine, så omvurderer jeg igjen om jeg kanskje må sette på samme lykter har de jo liggende i en eske hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 flott bil!! gratulerer!! lurer litt om jeg og må kjøpe meg e36... NEI!! aldri.. Mini og E30 på meg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 finne en pen e36 er ikke lett, mye rask på markedet. Men den her var verkligen pen. grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg prøvde å ta så godt vare på bilen som jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå