Ettertenning Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Noen her inne som spiller? har nettop kjøpt meg half life 2 og conter strike var med! Heftig spill men det er jo farlig blir sittende til 3-4 om natta, har 3 uker fri jobber 14\21 og kompissene jobber vanlig dag. kommer ofte heim i 12 tia og spiller utover natta! blir dårlig døgn rytme av det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg spiller en gang i blandt Er det counter-strike source, eller vanlig gode gamle counter-strike det er snakk om her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg spiller en gang i blandt Er det counter-strike source, eller vanlig gode gamle counter-strike det er snakk om her ? det er nok source ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Skuffende... Det er ikke like bra som vanlige CS, men jeg spiller det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 det er så lenge siden eg har spilt vanlig counter strike, men synes det var gøy med sourcen også. p.s har du rundet half life2? bra spill? Tenkte eg skulle spare det til neste friperiode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Jeg har nesten rundet det, men jeg har ikke hatt tid å spille ferdig... Tror jeg har ca 20min spilling før jeg har rundet det. DRIT bra spill!! Et av de bedre spillene jeg har spilt i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 kor lang tid tok det deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 hm.. Er ikke sikker... Har bare spilt nå og da helt siden det kom ut... Så jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 hehe, man kan bli skikkelig avhengig av spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Source er best!!!! Ikke tvil om annet... spiller det en gang i blant, og kune gjerne tenkt meg noen og spille med !! Bare si i fra en gang denne uken, så kan jeg bli med Har runna Hl2 , tokk ikke lange tiden. Spilte 2 timer hver dag ca 1 uke .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Huff nei. Det finnes så utrolig mye bedre fps-spill enn hl2/cs:s. Slutten på hl2 er utrolig skuffende. Forresten, hvis noen synes det kan være vanskelig å treffe folk som rører på seg i cs:s kan man jo se hvorfor med å titte på disse to bildene: Person som sitter stille Person som løper Eller en titt på denne filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 jeg spiller cs 1.6 noe så inni hampen. har vel spilt i en 3år. er med i en sponset clan. så vi har WS og ventrilo server (ventrilo er sånn voice communication, mens vi spiller clan fighter) I helga (3dager) spilte jeg tilsammen 15timer. i snitt spiller jeg vel en 3-4 timer HVER dag. Er det interesse for en 5on5 konkurranse, for å få den beste cs spillende bmw eieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 har spilt siden cs1.1 jeg, men har aldri vært "aktiv" med clan osv..har bare spilt for moro! spiller cs 1.6 nuh men har ikke og kommer ikke til å gi meg i kast med source..beste cs versjon ever er 1.5!!! *1337* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Eivind Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 har spilt cs i over 3 år..har tatt meg en pause no.. rett og slett lei:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 hmf... Ikke for å virke gammeldags, men gamle CS er så SYKT mye bedre enn nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå