Gå til innhold

Regler for banekjøring

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Forskjellsbehandling mellom piggdekk og piggfritt tror jeg heller ikke noe på.

Så de jeg nevnte som har opplevd dette løy?? Samme med han som jobbet i forsikring før?? Vi har ordentlige vintre her oppi nord. Og du Anne...hissig eller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og du Anne...hissig eller? :lol:

Mange vil si at jeg og bilen min har en del likhetstrekk, ja. Vi er ganske lave, hissige og brede over hekken begge to... :lol::wink:

Man skal alltid være forsiktig med å antyde at folk lyver, men det forekommer jo at sannheten omskrives en smule... Det er jo også noe som heter saksbehandligsfeil og det forekommer i forsikring som alle andre steder. Inkompetanse likeså.

Som en kuriositet kan jeg fortelle deg at du faktisk kan få erstatning etter en ulykke selv om du var det vi på godt norsk gjerne kaller "dritings" da ulykken inntraff. Kravet er selvfølgelig at det ikke kan påvises noen som helst sammenheng mellom det faktum at du var full og årsaken til ulykken. (Anbefaler selvfølgelig ingen å prøve. Det vil høyst sannsynlig være en sammenheng...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de jeg nevnte som har opplevd dette løy??

Ikke vet jeg, kanskje de godtok alt uten å krangle på en dritt. Forsikringsselskapene vil jo selvfølgelig forsøke å slippe unna billigst mulig.. [-X

Blir jo for dumt om det skal skilles på piggdekk og piggfritt. Bra piggfrie dekk kan være bedre enn dårlige (nye) piggdekk, og om man skulle begynne å skille på piggdekk og ikke måtte man da begynne å skille på merker også. "Nei, du hadde ikke Continental, du får bare halv utbetaling". Det har jo også vært noen år på isbanekjøringen til BMW-klubben at det har vært bil med piggfrie dekk på toppen av pallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de jeg nevnte som har opplevd dette løy??

Ikke vet jeg, kanskje de godtok alt uten å krangle på en dritt.

Tenkte mer på om de fant på det for moro skyld :lol: Svært sannsynlig :wink: Dessuten sklir dette litt ut nå....var ikke en diskusjon om hva som var best av pigg og piggfritt. Begge er bra til sitt formål. Jeg har prøvd begge og må si jeg heller blir fotgjenger enn å kjøre piggfritt igjen :?

Skal ikke kommentere det Anne sa....hehe. Jeg gir meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...