Gå til innhold

Bilder av 4dørs E30??


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo godt-folk!!

Hittil har jeg sett en hel haug av heftige E30'r, men de har stort sett vært 2dørs. Siden min er 4dørs, lurer jeg på om det finnes noen pene 4dørs BMW'er der ute? Post gjerne med noen bilder, da jeg trenger inspirasjon, til at jeg skal svi av noen kroner til sommeren på bilen min....

På forhånd takk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå sga du få se råe 4-dørs e30.. skal ikke ta med bilde av min, siden den ikke er begynnt på ennå... :D

Alle bildene er hentet fra E-30.de

02.jpg

01.jpg

1.jpg

dirk3.jpg

vil bare si at selv om vi har 4-dørs kan vi lage like kule biler som de 2-dørs e30'ene..

tror folk synes 2-dørs er mye kulere enn 4-dørs. det er det kanskje og, men 4 dører er mye mer praktisk.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blade skrev:

WOW!!! De var jo rett og slett råe!!! Og det så jo ikke ut til at det var gjort sååååå mye med de!! Senking, felger, en liten spoiler og leppe er alt som skal til....

Stemmer det, Bmw'er blir vanligvis finest når de holdes enkle... trengs ikke store endringer når de nesten er perfekte fra før...

til deg BMW324TDa: flott bil... ikkje brifing d.. d e bare å dela idea... hehe!!

du he kje tilfeldigvis ligganne blinklys å sånt i kvitt t bilen du sga selga.??

:D likte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dermed trenger det jo ikke bli så kostbart... (?)

Til 324TDa: Hvor mye er den senket?? Skal ha meg senkesett neste lønning, og lurer litt på det 60/40settet til GS Bildeler... APEX tror jeg det er.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det... da sparer du penger og bilen blir heller ikke "Jalla" (ikke rasistisk ment) mn min blir kanskje litt jalla nå.. skal bare for gøy prøve å lage egne lykter til den av plexiglass å varme og bøye til.. blir sikkert stygt.. men er verdt forsøket..

Noen som vet om hvor de selger Plexiglass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med jalla... Er heller ikke rasist, men det ser for dumt ut med bodykits, chroma hjul, lyn langs sia og vinger og gudene veit ikke hva.... Liker enkle, pene og rene biler jeg. Med rene linjer.

Plexi? Burde vel ikke være vanskelig? Glassmester kanskje? Veita f... jeg, men jeg ville kansje begynt der. Eller hos en butikk som driver seriøst med anlegg i bil. De bruker en del plexi vettu.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg BMW324TDa: flott bil... ikkje brifing d.. d e bare å dela idea... hehe!!

du he kje tilfeldigvis ligganne blinklys å sånt i kvitt t bilen du sga selga.??

likte den...

Takker og bukker...

Var ikkje heilt med på det der med blanke blinkers... Om eg har det til SKoda'en?? Eller? Hvis det var den du mente, så ER det blanke blinkers til den. Og koss har du sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 324TDa: Hvor mye er den senket?? Skal ha meg senkesett neste lønning, og lurer litt på det 60/40settet til GS Bildeler... APEX tror jeg det er....

Poå bildet her tror eg at det er ett AP 60/40 sett fra motortechnik som er utgangspunktet, men tror dette er den "versjonen" eg prøvde med en mindre ring på fjærene fremme og orginalfjærer bak.

Det som står på bilen nå, er ett helt nytt AP sett, fra samme forhandler, med korte dempere. Her har eg måtte bygget opp fjærene bak, pga at inntrykket av 60/40 senken, ser ut som 40/80. Mye lavere bak enn fremme. Har prøvd to slike AP sett nå, og ingen av de har gjort det helt store for bilen min føler eg.

Skal prøve å få heve ut ett mer oppdatert bilde senere, med riktig senk, riktig farge på felgene, riktig farge på frontlyktene osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW324TDa skrev:

Var ikkje heilt med på det der med blanke blinkers... Om eg har det til SKoda'en?? Eller? Hvis det var den du mente, så ER det blanke blinkers til den. Og koss har du sett den?

ja skrev det litt vanskelig.. jeg mente å skrive om du hadde liggende blanke blinkers til e30.. mn du bruker dem vel uansett...

mente ingen Skoda... hehe!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...