Gå til innhold

Det finnes håp for 318 eierene og. 500 hk E30 318is turbo


 Share

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har lest og hørt var det vel 485 effektive Hk i den Audi A4´en til Tommy Schønberg.. (bremset i benk 1,8turbo) Men han har vel byttet motor nå..Tror motoren er en 2050ccm fra audi motorsport ,som han har bygget om litt.... !Den får bl.a orginal turbo fra imsa gto bilen til audi har jeg hørt....

Okay..det stemmer sikkert ja.. :wink: Men da de kjørte på de siste rundene på Rudskogen i 2003 skulle de ladde 2 bar, bare for å prøve..og da estimerte de med 600+ og det holdt det.. :) Det var sikkert på grensen av det som var mulig..så til vanlig og ikke minst holdbar kjøring var vel 485 mer enn nok..da.. :roll:

Står litt om det her..litt ned på siden: http://www.vimenn.no/?article_id=21514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhh.. en liten misforståelse her.. tenkte no mest på drag, men skjønne no fortsatt ikke korsn en hundgammel TUNG bakhjulsdreven bil ska kunne matche en moderne 4-trekker..

Finnes ikke noe bedre enn bakhjulstrekk til dragrace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må d være nå ganske så feil me dem som kjøre..

Tviler på at det var noe veldig feil med de, men føreren i Corvetten var nok usedvanlig dyktig, uten at jeg vet hvem det var. Bilen var racerigga og stod utstilt på Amcar sin stand, i lag med den oransje 300hk-Neonen.

øhh.. en liten misforståelse her.. tenkte no mest på drag, men skjønne no fortsatt ikke korsn en hundgammel TUNG bakhjulsdreven bil ska kunne matche en moderne 4-trekker..

De raskeste dragbilene er da bakhjulsdrevne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW Andreas fra ppf har vel alle de værste bmw turbo byggene i sverige. han har endel peil vist nok. han holder også på og bygger en 345 orginal hartge bil for en nedi kr.sand og. denne skal vist bli en drag bil som er fare for vil bli hissig med 700hk ;) man får håpe d holder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...