Gå til innhold

IDIOT parkering


mhane
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ja

Her har hadde jeg i de tidlige morgentimer stått opp (i god tid) for å rekke noe viktig på jobben. Spiser frokost og tar meg god tid samtidig som jeg filosoferer over at jeg faktisk ble født på denne dagen også. Gleder meg til å sette meg inn i en god og varm bil etter at Webastoen har gjort sitt, og kjøre glad å lykkelig på jobb....NOT

Hva møter meg!

En idiot av en person har parkert sin hvite golf nøyaktig 1,4 cm fra støtfangeren min (fremre støtfanger). ER DET MULIG :evil:

På grunn av speiblank holke og bratt bakke, hadde jeg gitt bilen bak meg såpass plass at han bare kunne svinge seg ut, og hadde igrunnen forventet det samme av personer som eventuelt skulle parkere fremfor meg. Der tok jeg visst grundig feil.

På grunn av isen hadde jeg jo ikke særlig med hverken styring eller fremdrift (eller skal jeg si bakdrift).

Løsningen ble å legge på kjetting på ene fremhjulet og ene bakhjulet. Fikk lirket meg ut til slutt og takker 220 dieselgamper for at jeg nådde det jeg skulle.

Burde jo skrive denne klagen på et annet forum (VAG), men vil jo egentlig bare ha litt sympati...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Gratulerer med dagen! :)

Så til parkeringen... det er desverre mange som mangler evnen til å se lenger enn sin egen nesetipp og å sette seg inn i andres situasjon totalt. :? Du skulle skrevet en "hyggelig" lapp på ruta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen.

Det er grusomt irriterende når sånt skjer. Jeg opplevde selv, i dag at det var en tulling som hadde parkert midt på veien, i et nabolag.... Opplevde på lørdagen å bli parkert inne mens jeg rygget ut. Da ble jeg små irritert, jeg kjørte meg jo fast og greier. Det var bare flaks at den personen i den andre bilen var ei rå sexy berte. Jeg klarer ikke å bli så sur på fine damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen...!!

ja i dag skjedde noe lignende meg... parkerte bilen fint og gikk inn på skolen..

når jeg kom ut igjen var en bulket og krasjet ford fiesta parkert slik at han umulig kunne få opp førerdøra rett på siden av meg... sjekket bilen min for skade og fant heldigvis ingenting...

:D

kan nevne at personen med fiestaen hadde 4 forsøk før han klarte lappen... flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for all sympati (og gratulasjoner)

Hadde helt glemt, i alt kavet, at han faktisk kunne ha bulket borti meg.

Har sjekket nå og det er ingen synlige skader, flaks for jeg tror ikke han/hun kan ha hatt helt kontroll.

Har fått tak i en lapp med bilde av Mikke Mus som viser "fingeren"

med påskriften:

Takk for at du parkerte så nærme, idioter som deg burde ta bussen.

Denne skal trykkes opp og blir fast invetar i BMWen heretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i en lapp med bilde av Mikke Mus som viser "fingeren"

med påskriften:

Takk for at du parkerte så nærme, idioter som deg burde ta bussen.

Hehe..denne har jeg sett før, men da stod det:

Tusen takk for at du la igjen en jævla boksåpner slik at jeg kunne få ut bilen min!

:twisted:

Tenker seg sikkert litt nærmere om neste gang personen skal parkere.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde på lørdagen å bli parkert inne mens jeg rygget ut. Jeg klarer ikke å bli så sur på fine damer.

Det gjør jeg :D

Trasig med folk som ikke kan parkere. Grenseløst irriterende! :evil:

Grattis med vel overstått forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig svak for damer :P og blondinnen som her om dagen hadde parkert Golfen sin så nær min bil at jeg måtte krype inn på passasjersiden fikk bokstavelig talt beskjed om hvor skrapet skulle stå! (Hun kom tilfeldigvis akkurat da jeg hadde gjennomført de akrobatiske og lite elegante øvelsene som skulle til for å ta meg over i førersetet...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...