Gå til innhold

Felger + Interiør Selges!

RuneH E30
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sett med originale 8,5x17" AC Schnitzer hjul som selges med 215-40-17dekk påmontert. Et er 13. Disse selges for 3000,- ve hurtig avgjørelse.

Har også et Delskinn Sportsinnteriør stående som har stått i en 1998 e36 323ti Compact.

Består av:

Forstoler m/varme.

Baksete

Dørtrekk Bak

Hånbrekkhåntak med grå sømmer(samme farge som midten av setene) Og crom knapp.

Interiøret er MEGET Pent!

Bilder sendes på mail.

Ved spørsmål kontakt meg på tlf: 99020052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulleomkretsen på de dekkene er i minste laget for BMWer, 45 eller 50-profil er nærmere originalt.. men de funker vel bra bortsett fra lavere toppfart og litt større misvisning på speedoet.

Men er du sikker på at det er originalfelger? Hva slags dekk? Er de slitt?

Du kan legge ut bilder på www.imageshack.us. Kopier linkgreiene som er "for forums 1" eller noe etter du har lastet opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hadde du giddet å sende meg noen bilder av interiøret...

Må også ha bilder av festebrakettene under setene og festene på baksetet+ bredde på baksete og bakseterygg...

Skal undersøke om de passer i en e36 sedan

MVH Andre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at 215-40-17 dekk står på, var at det var meninga at de skulle stå på min e30 med 5boltunderstell! Men de tok borti calyppern foran, derfor må jeg nå selge de.... 3000,- er uansett billig!

Dekkmerke er: Pirelli P-Zero og Nankang NS-1. Du kan jo bytte disse dekkene når de er utkjørt, og så sette på dekk med 45profil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/6/7/8-serie ja.. ACS-felgene til 3-serie har sikkert ET rundt 35.

RuneH, skulle nok det.. :) Men har vært ute etter felger lenge, så jeg måtte bare få orden på det. Og så ble det jo 18" i meget bra stand, med dekk fra august. Kunne jo godt tenkt meg å spare de tusenlappene, men gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...