RuneH E30 Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Har et sett med originale 8,5x17" AC Schnitzer hjul som selges med 215-40-17dekk påmontert. Et er 13. Disse selges for 3000,- ve hurtig avgjørelse. Har også et Delskinn Sportsinnteriør stående som har stått i en 1998 e36 323ti Compact. Består av: Forstoler m/varme. Baksete Dørtrekk Bak Hånbrekkhåntak med grå sømmer(samme farge som midten av setene) Og crom knapp. Interiøret er MEGET Pent! Bilder sendes på mail. Ved spørsmål kontakt meg på tlf: 99020052 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2005 Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva er boltsirkelen på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2005 Boltsirkel er 5x120. Glemte også å skrive at jeg har "braketter" for montering av e36 Stolene i e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er sommer dekk som sitter på nå! Send mailadressa di til meg på pm eller telefon, så skal jeg sende deg bilder i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Rulleomkretsen på de dekkene er i minste laget for BMWer, 45 eller 50-profil er nærmere originalt.. men de funker vel bra bortsett fra lavere toppfart og litt større misvisning på speedoet. Men er du sikker på at det er originalfelger? Hva slags dekk? Er de slitt? Du kan legge ut bilder på www.imageshack.us. Kopier linkgreiene som er "for forums 1" eller noe etter du har lastet opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sassion99 Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Heisann hadde du giddet å sende meg noen bilder av interiøret... Må også ha bilder av festebrakettene under setene og festene på baksetet+ bredde på baksete og bakseterygg... Skal undersøke om de passer i en e36 sedan MVH Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Grunnen til at 215-40-17 dekk står på, var at det var meninga at de skulle stå på min e30 med 5boltunderstell! Men de tok borti calyppern foran, derfor må jeg nå selge de.... 3000,- er uansett billig! Dekkmerke er: Pirelli P-Zero og Nankang NS-1. Du kan jo bytte disse dekkene når de er utkjørt, og så sette på dekk med 45profil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Et bilde, kommer fler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Her er bilde av interiøret da, viss dere ønsker fler bilder så må jeg ut i verktedet og ta disse i kveld..... Takk for tipset om imageshack! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Der da skulle alle bildene vare klare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Er felgene omlakkerte? Synd dette ikke var for en uke siden, hadde kjøpt de på sekundet, men nå har jeg allerede kjøpt like i 18", til noen lapper mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 Ja de er omlakkerte av forrige eier som hadde de! Du skulle nok ventet en uke med å kjøpe felger da! hehe! Dette er jo Orginalfelger fra Schnitzer som er DYRE nye! Og de tåler MYE mer juling enn billige kopier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Felgene er i utgangspunktet til 5-serien eller? 3-serien har vel høyere ET..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 5/6/7/8-serie ja.. ACS-felgene til 3-serie har sikkert ET rundt 35. RuneH, skulle nok det.. Men har vært ute etter felger lenge, så jeg måtte bare få orden på det. Og så ble det jo 18" i meget bra stand, med dekk fra august. Kunne jo godt tenkt meg å spare de tusenlappene, men gjort er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Hva skal du ha for setene?? Og hvor befinner det seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå