Gjernes Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Tilbakestilling av km teller er galt og holder på ingen måte med på det, men jeg har akkurat skiftet motor i bilen min. Forige motor hadde rullet 188.000 og den nye litt over 100. Kunne ha tenkt meg å hadt kilometer standen i følge motor og ikke karroseri. Det er jo motor som skal ha olje skift og avhenger av kilometerstanden. Men alikavell. Vist noen på død og liv vil ha lavere kilometerstand, så kan de ta ut batteriet i instrumentet så blir instrumentet nullstilt, men rusta i kanalene dine forsvinner ikke av denn grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg synes ikke det er riktig å stille tilbake kmstand selv om man bytter motor. Bilen består av så evig mange flere deler som avhenger av kmstand enn bare motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Kan vell ikke si annet enn at jeg er enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Km standen skal jo følge bilen! Man skal jo få en indikasjon på hvor mye den er slitt osv. Har ikke noe å si om man skifter motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå