Gå til innhold

Hjelp ang sentrallås


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med sentrallåsen. Før så måtte jeg låse opp bilen to ganger, fordi den låste seg igjen med en gang, men nå har det blitt sånn at jeg også må låse bilen, så må jeg gjøre det to ganger, fordi den åpner seg igjen også... Det kommer en liten pipe feil fra en liten svart boks like ved låsen på baggasjeluken. Noen som vet hva som er feil og hva som må gjøres? Noen ganger må jeg tilogmed åpne opp baggasjelokket, før de andre låsene åpner! Må jeg kjøpe en ny sånn liten boks, eller er det en jordingsfeil???

Takker MASSE for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde også en feil i høst, når jeg låste dørene låste de seg opp automatisk... prøvde jeg igjen gikk det, men etterhvert ble dette verre, og til slutt fikk jeg ikke låst bilen.... når jeg sjekket bryterene i dørene og fikk smurt de litt funket det en stund igjen, helt til jeg igjen ikke fikk låst bilen...

Satte bilen på verksted der de feilsøkte i 3 timer, og fant ut at det var sentrallåsmotoren som var sliten... etter den ble byttet er alt bare bra :lol:

Mulig det har noe med den å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt låser seg, men det høres ut som baggasje rommet er litt treigere enn de andre, også kommer det en pipelyd fra den lille svarte boksen, vet ikke helt hva det er, men kanskje et relè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...