Gå til innhold

Rare bilmekanikkere?


pmkweb
 Share

Merke verksted eller ikke?  

15 stemmer

  1. 1. Merke verksted eller ikke?

    • Merke verksted
      6
    • Ikkemerke verksted
      3
    • Gjør det sjøl
      7


Anbefalte innlegg

Skulle få fikset termostaten min idag.

Snakket med en fyr i uken og det "var bare å komme". jeg spurte om han ville ha noen nummer(vin/pin/chass.nr./wathever) men neida han skulle bare ha bilnummeret?

Da jeg stillte opp i ettermiddag så brettet han opp armene og gikk igang, men da han åpnet panseret sa han bare "Det var ikke denne motoren som skal være her"?

Hva er det med folk! er det veldig vanskelig å bare si feks. "oi! det var vist feil del dette"? eller jeg/vi har bestillt feil bitte.

og så var det selfølgelig MYE vanskeligere å skifte termostaten på denne motoren her som forøvrig liksom ikke skulle være i bimmeren min?

nåja! etter å få vite at jeg må ut med noen hundrelapper ekstra og at jeg må vente ekstra dager for at en som "obviously" har like lite peiling som meg skal skru biter av motoren min. angrer jeg litt på at jeg ikke overlatte "problemet" til feks jæger.

Måtte bare syte litegranne jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Var null problem å få gjort dette på min, på et volvo-verksted :)

Forresten burde du sjekke alternativene dine, en smule feilskrevet.. ;)

Du forstod jo ka som står der :D

Fra Bergen eg, norsk er ikke mitt morsmål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt at du kan bli nervøs over sånne problem. Jeg hadde et lignende problem da jeg skulle skifte bærearmsforing på min e36. Fyren sa bare at han skulle gjøre det på en time. Men d viste seg at han visstnok måtte ha litt annet utstyr siden det var en bmw...??.. Det hele endte med at han måtte betale mellomlegget for at jeg måtte ta problemet mitt til jæger som var litt dyrere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort alt selv i mange år og kommer fortsatt til å gjøre alt selv. I mine første år som bileier opparbeidet jeg en stor avsky mot verksteder/dumme bilmekanikere.

Ble blant annet svindlet av ett Ford merkeverksted, fant ut at de hadde brukt 2 uker og måtte betale 3000 kr for en manglende sikring som de mente var "feil i sikrinsboksen".

Ingen andre for lov å skru på mine kjære biler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...