Fubar Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Vurderer å kjøpe Sebring effektanlegg til bilen, og lurte på om noen her har erfaringer med dette merket og eventuelle bilder av anlegg på bil? http://handel.osbildeler.no/meny.asp?ka ... 223&id=326 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Er sebring på min. Lite lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2005 Det er en av grunnene til at jeg vil ha Sebring, ønsker ikke rånelyden som f.eks. Laser-eksoser kan gi Kan godt ha litt sportslig lyd, men det skal først og fremst se bra ut og være kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg har sebring, og er fornøyd Ikke det beste bilde da men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Vurderer å kjøpe Sebring effektanlegg til bilen, og lurte på om noen her har erfaringer med dette merket og eventuelle bilder av anlegg på bil? http://handel.osbildeler.no/meny.asp?ka ... 223&id=326 Har dette anlegget på min bil og er fornøyd med det. Fin brommelyd på tomgang og bra lyd på pådrag uten at det er for mye. Syns det er akkurat passe Når det gjelder bilde har jeg vel et en plass på maskina. Må lete litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Sebring bakpotte på min 318ti: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har dette anlegget på min bil og er fornøyd med det. Fin brommelyd på tomgang og bra lyd på pådrag uten at det er for mye. Syns det er akkurat passe Når det gjelder bilde har jeg vel et en plass på maskina. Må lete litt da Hvor mye ga du for anlegget? Ser OS skal nesten 5k, minus BMW CCN-rabatt og kanskje litt pruting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 9, 2005 Share Skrevet Mars 9, 2005 Kjøpte det hos GS for 3300 eks moms, så havner på fem det og. Det ser veldig bra ut på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Du kan få kjøpe mitt sebring anlegg? (KANSKJE) Jeg har bare en liten 316, og kunne tenkt meg litt mer lyd så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2005 Du kan få kjøpe mitt sebring anlegg? (KANSKJE)Jeg har bare en liten 316, og kunne tenkt meg litt mer lyd så.. Det er nok ikke kompatibelt med bilen min, men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Sebring bakpotte på min 318ti: Har du kutta plass til utblåset selv? For du har vel ikke dobbelt utblås orginalt? Hardt å skjære i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg måtte kutte litt i fangeren for å få plass ja. Brukte en luftdrevet stikksag men en vanlig stikksag med fintannet blad kan sikkert også brukes. Hjørnene pusset jeg forsiktig med vinkelsliper til de var passelig runde. Det er lurt å tape over stedet du skal sage. Da sprekker ikke lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 pappa brukte elektrisk stikksag, vi tegnet bare opp hvordan vi skulle ha det, så var det bare å sage. Fangeren er jo i plast så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Det beste er å bruke en dremel, med sliperondell på, så får du et mye finere snitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg har også Sebring på min bil, og er godt fornøyd. Brukte bare en vanlig stikksag til modifiseringen. Absolutt å anbefale litt tape slik som Frode sier. Bruker man maskeringstape er det også lett å tegne strek, slik at sagingen ikke blir helt tilfeldig. Det er vel også verdt å nevne at min bil har blitt testet til ca 160hk (10 mer enn orignalt), og eneste modifikasjon er King Dragon sportsluftfilter (åpent), og Sebring bakpotte. Den drar lett opp til tutallsperren, noe som også gjør at toppfarten er begrenset av nettopp denne, i stedet for aerodynamikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå