Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en av grunnene til at jeg vil ha Sebring, ønsker ikke rånelyden som f.eks. Laser-eksoser kan gi :shock:

Kan godt ha litt sportslig lyd, men det skal først og fremst se bra ut og være kvalitet.

Skrevet
Vurderer å kjøpe Sebring effektanlegg til bilen, og lurte på om noen her har erfaringer med dette merket og eventuelle bilder av anlegg på bil? :D

16-1.jpg

http://handel.osbildeler.no/meny.asp?ka ... 223&id=326

Har dette anlegget på min bil og er fornøyd med det. Fin brommelyd på tomgang og bra lyd på pådrag uten at det er for mye. Syns det er akkurat passe :) Når det gjelder bilde har jeg vel et en plass på maskina. Må lete litt da :wink:

Skrevet
Har dette anlegget på min bil og er fornøyd med det. Fin brommelyd på tomgang og bra lyd på pådrag uten at det er for mye. Syns det er akkurat passe :) Når det gjelder bilde har jeg vel et en plass på maskina. Må lete litt da :wink:

Hvor mye ga du for anlegget?

Ser OS skal nesten 5k, minus BMW CCN-rabatt og kanskje litt pruting..

Skrevet

Kjøpte det hos GS for 3300 eks moms, så havner på fem det og. Det ser veldig bra ut på bil :)

Skrevet
Du kan få kjøpe mitt sebring anlegg? :? (KANSKJE)

Jeg har bare en liten 316, og kunne tenkt meg litt mer lyd så..

Det er nok ikke kompatibelt med bilen min, men ellers takk :o

Skrevet
Sebring bakpotte på min 318ti:

111_1154_IMG.sized.jpg

Har du kutta plass til utblåset selv? For du har vel ikke dobbelt utblås orginalt? Hardt å skjære i?

Skrevet

Jeg måtte kutte litt i fangeren for å få plass ja. Brukte en luftdrevet stikksag men en vanlig stikksag med fintannet blad kan sikkert også brukes. Hjørnene pusset jeg forsiktig med vinkelsliper til de var passelig runde. Det er lurt å tape over stedet du skal sage. Da sprekker ikke lakken.

Skrevet

Jeg har også Sebring på min bil, og er godt fornøyd.

Brukte bare en vanlig stikksag til modifiseringen. Absolutt å anbefale litt tape slik som Frode sier. Bruker man maskeringstape er det også lett å tegne strek, slik at sagingen ikke blir helt tilfeldig.

Det er vel også verdt å nevne at min bil har blitt testet til ca 160hk (10 mer enn orignalt), og eneste modifikasjon er King Dragon sportsluftfilter (åpent), og Sebring bakpotte. Den drar lett opp til tutallsperren, noe som også gjør at toppfarten er begrenset av nettopp denne, i stedet for aerodynamikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...