Gjernes Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 I dag er den store dagen Gs Bildelesenter åpner sine nye sider i dag klokken 18.00. Fikk meg en liten smakebit av sidene da jag var å hentet bilen min ved verkstedet deres. Geniale sider hvor du enkelt skriver inn registreringsnummeret ditt, så dukker alle varer til din bil opp. Verd å sjekke ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Diskusjon angående disse her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 noen som har testa den nye nettbutikken.. funka ikke til meg, fikk bare opp fullt av scriptsfeil på sia når ei prøvde å gå inn på styling/felger/nye deler osv. Teste på jobb i mårrå og sjå om det funker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Finner ingenting til E-28 der,gjorde det før dem oppdaterte sia Hvordan skal dette ende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Virker noe uferdig, en del produkter uten pris osv. Savner mest tuning/motor-deler. Sliter med å finne det jeg skal ha tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Skrev inn reg nr. på min E36 318is, så kom det opp en meny med dekk, felger, nye/brukte deler, kampanje, o.s.v. fungerte kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 kjempe side litt stive priser kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 funka bra når ei registrerte meg gitt syns det var et bra system ei, thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Synes dette var en helt godkjent webshop. Litt dårlig med håndtegnede illustrasjonsbilder, men man ser hva det er Ellers er den funksjonen med reg.nr helt knall. Man slipper mersom å lete gjennom alt det som ikke er til din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 10, 2005 Share Skrevet Mars 10, 2005 Kjempebra! Skrev inn reg.nr og alt funket fint, litt stive priser på noe kanskje men Ellers veldig bra..stort utvalg til e36 vertfall..Thumbs up her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 Hadde prisene vært halvparten så hadde det vært helt knall webshop! Sjekket noen frontlykter som også Biltema selger til E36 og prisen ble 2 og en halv ganger høyere hos GS. Komplette frontlykter er faktisk billigere på Biltema enn bare glassene på GS! Sier litt om fortjenesten sånne butikker tar i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Skal være enig i at prisene til Gs er litt for stive, men så er det vell gjerne en helt annen kvalitet enn hva det Biltema selger å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå