Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den store dagen :D

Gs Bildelesenter åpner sine nye sider i dag klokken 18.00.

Fikk meg en liten smakebit av sidene da jag var å hentet bilen min ved verkstedet deres. Geniale sider hvor du enkelt skriver inn registreringsnummeret ditt, så dukker alle varer til din bil opp.

Verd å sjekke ut !

Skrevet

noen som har testa den nye nettbutikken.. funka ikke til meg, fikk bare opp fullt av scriptsfeil på sia når ei prøvde å gå inn på styling/felger/nye deler osv. :?

Teste på jobb i mårrå og sjå om det funker der

Skrevet

Finner ingenting til E-28 der,gjorde det før dem oppdaterte sia :cry:

Hvordan skal dette ende :?:

Skrevet

Virker noe uferdig, en del produkter uten pris osv. Savner mest tuning/motor-deler. Sliter med å finne det jeg skal ha tak i :cry:

Skrevet

Synes dette var en helt godkjent webshop. Litt dårlig med håndtegnede illustrasjonsbilder, men man ser hva det er :)

Ellers er den funksjonen med reg.nr helt knall. Man slipper mersom å lete gjennom alt det som ikke er til din bil :clap:

Skrevet

Kjempebra! Skrev inn reg.nr og alt funket fint, litt stive priser på noe kanskje men :? Ellers veldig bra..stort utvalg til e36 vertfall..Thumbs up her og :)

Skrevet

Hadde prisene vært halvparten så hadde det vært helt knall webshop!

Sjekket noen frontlykter som også Biltema selger til E36 og prisen ble 2 og en halv ganger høyere hos GS. :?

Komplette frontlykter er faktisk billigere på Biltema enn bare glassene på GS! Sier litt om fortjenesten sånne butikker tar i Norge.

Skrevet

Skal være enig i at prisene til Gs er litt for stive, men så er det vell gjerne en helt annen kvalitet enn hva det Biltema selger å da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...