Gå til innhold

Turteller 86 320i


sdfdsfds
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken pinne i den svarte boksen som går til turtelleren på en 1986 320i? Har kjøpt en haynes bok og spurt mange plasser, men ingen som vet. Er vel ikke noe lurt å bare bytte om på ledningene heller uten å vite hvilken det er. Har satt inn en nyere motor ser du, så skulle gjerne hatt turtelleren til å virke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg, men har ikke fått kobla det opp ordentlig innvendig.

Ut fra dashbordet går det 3 stikker med ledninger som ikke er kobla til noe, det var de før fordi 86 320 hadde vist en egen boks til styring av dette. Problemet er at jeg ikke åssen farger disse skal på til hjernen, det stikker ut ihvertfall 6 ledninger fra hjernen som ikke er koblet til inni bilen. Jeg har ringt rundt over hele landet, men det er ingen som vet det. Ser det er en på bilforumet som har akkurat det samme problemet, å han finner det heller ikke ut. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledning fra dynamoen høres da rart ut.

Mener å huske at når jeg monterte turteller, hadde jeg en ledning på coilens +, og så trengte jeg vel jord og 12 volt pluss, som jeg for anledningen hentet fra stereoen :roll: nå er dette en god stund siden....så jeg kan selvsagt huske feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...