Gå til innhold

Kjøp Av Bmw E34 525i


Bjørn B
 Share

Anbefalte innlegg

Hei..

Skal kjøpe meg en 525i til førstegangs bil nå når jeg fyller 18...

noen spesielle ting til disse jeg bør passe på? har funnet ut at jeg bør skaffe meg en sen 91mod ++ pga M50 motoren sitter i disse... skal ha bilen med automatgir...

har funnet rimelig mye styling til disse bilene, regner med at effektanlegg å slikt ikke er noe problem heller...

men som sagt, noen ting jeg burde være på vakt mot??

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er håp for ungdommen :D !

Noenlunde tilsvarende spørsmål ble stilt på BMWCCN's forum for noen dager siden, så du kan jo ta en titt på denne.

Har en E34 525i i garasjen selv og er absolutt av den oppfatning at dette er utrolig mye bil for pengene! I følge de jeg snakker med og som burde ha greie på det, er dette noe av det mest driftssikre gutta i München har skrudd sammen i nyere tid.

Men du, hvorfor vil du ha automatgir? Den er jo egentlig ganske sprek og er jo langt morsommere å kjøre med manuellt gir!

Så plutselig at det var en ikke helt ubetydelig skrivefeil her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står masse i kø i Oslo med manuelt gir, jeg! (Man må jo være rimelig retardert før man kjøper en Z3 Coupe med automat...). Jeg skal imidlertid vurdere automat den dagen jeg evt. kjøper en nyere Touring som familiebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg og, men jeg nyter det ikke. Det er veldig fint å få bestemme gir selv, men det ville vært mye bedre med spaker på rattet og ingen clutch.

Men hvis folk seriøst mener at å trampe på en pedal samtidig som man flytter på en pinne er orgasmisk, så må de gjerne holde på for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at jeg nyter det, men det er heller ikke noe stort problem. Nyte gjør jeg imidlertid når jeg kan kjøre litt inspirert og bestemme girskiftene selv. (Vil vel ikke si at nytelsen er helt på de høyder du antyder, men den er ikke ubetydelig... :lol: )

Ut over det skal jeg ikke ødelegge denne tråden mer :oops: . Vi kan bare fastslå at smak og behag ikke er noen særlig vits i å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...