Gå til innhold

Oppsannsneisas! BOT!


gassapaa
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk en bot på 6500 for å kjøre 75km/t i 50 sonen.....76km/t og lappen hadde røke...lå godt over 100 så skjønner ikke hvordan de fikk det til å bli 75km/t :lol:

uansett, hvordan skal jeg få ordnet det til sånn at jeg kan betale det hele på avbetaling foreksempel på 1-2 år? Noen gode tips på hva jeg kan si for å få ordnet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en bot på 6500 for å kjøre 75km/t i 50 sonen.....76km/t og lappen hadde røke...lå godt over 100 så skjønner ikke hvordan de fikk det til å bli 75km/t :lol:

De måler gjennomsnittsfarten på en gitt strekning pluss at de trekker fra litt for sikkerhetsmarginer. Men du har uten tvil vært kjempeheldig. Dumt å kjøre så fort i 50-sone! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal prøve å få ordnet 500 i måneden...den hadde vært fin :P

Dumt å kjøre så fort ja, sto at d va laser og ikke gjennomsnitts hastighet...tror politi mannen la god viljen til også...overså iallefall at jeg hadde grøfte lys og kjørte med oransje parklys :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da må de ha målt tidlig laaaaaaangt ifra, for jeg trøkte på det bilen gikk....han sa og at d hørtes ut som d gikk unna...og bilen min lager ikke spesielt lyd uten at du drar den godt på turtallet....men men, fordel for meg om de måler alt forlite .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 2 bøter i kr.sand jeg. tror ikke poliiet der liker meg. først med s3t´n og senere med m3´n. bra kommentar han kom med da. er den trimma den der da?? (hmmmm nei den er ikke d 193hk der sa jeg da.) å ja!!!! som att d var helt normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lønner seg ikke å være frekk i kjeften til purken... har bare fått en farts bot på 2600, var vel 75 i 60`en eller no, men klarte å snakke meg unna en bot på 1500 i tillegg fordi jeg kjørte med grøftlys og parklys. Sa bare at jeg ikke visste hvordan de skulle være fordi jeg ikke hadde hatt bil med grøftlys før, og at jeg hadde kjøpt denne for ikke så lenge siden. I tillegg så lata jeg enda mer som om jeg var dum og spurte om han ikke kunne vise meg, funka greit det :)

Så vær grei og spill dum så ordner det seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje parklys på en E30?? Er ikkje det i seg selv grunnlag nok for en bot? For hærverk....

Det går helt fint å dele opp boten. Bare å lyge litt til de på telefonen, de sjekker ikkje opp i de opplysningene man gir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...