Gå til innhold

BMW E46 M3

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei ja. ja jeg har sett d. den er vel noe billigere og nå da og uten smg kasse. synest d var greit me manuell jeg. har ikke sett så veldig veldig nøye på den men den har noen små bulker og slikt. takker for info vertfall. :)

Hei

Ikke helt sikker men mener å huske at prisen har vært uforandret......derfor er den nok heller ikke solgt.....står en pen M3 tilsalgs til tronrud i oslo....se finn.no.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin i rød ja, men masse finere i virkeligheten! møtte den i byen igår... prøveskilt og ei blondine bak rattet ... :twisted:

hmmm ikje bra. vil ha na i :) sakje nåkka om noen andre her rundt som var int i dag så d var sikkert dama til ståle :)

Hehe.... ja d e egentli d i regna me.... ho va ganske GS... 8) å dem kjøre jo en ny bil kvar dag snart.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg hatt bil med soltak.......

Jeg ville sett etter en som ikke har soltak jeg! 20 kg høyest oppe på bilen gjør den ikke akkurat bedre i svinger!

Veldig fin bil det der Kjell. Skulle egentlig si at du burde se etter en CSL men siden du skal sette på turbo så er har det ikke så mye å si. Må slanke den litt etterpå da. Sette på litt carbonfiber og putte i noen lette bøtteseter og kaste ut all innredning.

Er ikke en kompressor lettere å montere eller må det være turbo?

Åssen jobb har du egentlig siden du driter så mye penger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned og snuse litt mere på den i dag tenkte jeg. :) csl er vel noe dyrer og den da... jeg er en person som liker turbo mye bedre enn kompressor, men kompen er vel letter og montere ja kanskje. trangt er d vel uansett. :)

nei akk nå er jeg hjemme værende pga tvillingene men ellers er jeg avd.leder for rensia storbilvask i stavanger. d helle kommer vel ann på prioriteringer og slikt. tjener ikke no formue jeg, men bilen var jo ikke så dyr da vis man vil ha slik bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...