Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 ja d kan vel kanskje være d. lurer på va d koster og forsikre??. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 må nok d siden d er bare de som vil ha m biler på en så ung kar som meg som jeg liker og si d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 jeg er faktisk enig, du burde kjøpe M5 istendenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Ja Kjell, M5 ha ikkje vore så domt... bedre plass te barnevogna å enda fleire døra der.... bli kanskje "litt" enklere å overtale frøken Mykle au da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2005 he he. hun var ikke så positiv på m3´n nei. spørs om d å mye overtalelse til der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå