528i Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 kom over denne (chipen) noen som vet noe om denne? bare tull????? er jo ikke ekte saker så::::::::.......... http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11432 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 10% effektøkning merker du knapt på bilen din... bortkasta penger spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 universal = FY FY FY ! Kjøp iallefall noe som er beregnet for din egen bil ! Gjør du noe feil, eller den er feil instillt risikkerer du vræka motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 11, 2005 Share Skrevet Mars 11, 2005 er nok bare lureri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2005 jada. hehe er ikke mulig å chippe min bil da. er nok for gammel serru. men lurte egentlig bare på hva det var for noe, for det virket for snodig til at denne kunne funke i det hele tatt. nei på gamle biler som min går det ikke å jukse seg til krefter nei. bare go gammaldags trim som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 12, 2005 Share Skrevet Mars 12, 2005 Det der er bare svindel ja. Det den skal gjøre er å lure motoren til å sprute inn mer bensin. Tror ikke du får noe ekstra effekt av det alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå