frode... Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 mye skulle hsd ha i frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 mye skulle hsd ha i frakt? HSD skulle ha 400,- for det. Levert på terminalen sin i Haugesund. Ring meg på 988 13 988 hvis du står fast på budet ditt. Jeg kan også sende bilder av setene hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pool Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Får eg fram og baksete+hodestø for 1000kr? So kan du få peng i måro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Hvis du dobler den summen så ja.. Men i utg. punktet er dem solgt til "frode..." her på forumet. Har dørsider i samme farge til sedan forsalg, trenger du noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pool Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ok. Nei,trenger ikkje de. Du får gi eit hint vist salge går i vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet April 8, 2005 Forfatter Share Skrevet April 8, 2005 Jess... Noen har det med å gi bud, og ikke stå for det. Setene skal bort! Første som kommer med 1000,- kroner får det. Det er snakk om: 2 forseter, baksete, og nakkestøtter. Ta kontakt! Tlf. 988 13 988 eller e-post: thique@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Det jeg skulle hatt var baksetet, (kun den du sitter på) pluss forsetet og pasasjersetet ! Hvormye vildu ha for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Tror han har solgt det til en kompis av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pool Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Stemmer de Betalt og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_316i Skrevet April 12, 2005 Forfatter Share Skrevet April 12, 2005 Pengene er på konto.. Så da anser jeg setene som solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå