BalleKnalle Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Her er oxo et pent ex... Enig Aguilera at hvite blink er finest az... Blir så mye renere liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Ville helt klart valgt de øverste E46 M3 felgene eller bilde #1. Har du mørk bil, tror jeg #1 felgene vil passe enda bedre. Grunnen til at det første og siste bildet skiller så mye er vel; større felg (18" mot 17" regner jeg med), senking, lakking helt ned, hvite blink, M-front og generelt en mer gjennomført strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 nummer 2 eller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Her har du noen bilder til med M3 E46 felgene (19"): Kjekk mann på det siste bildet forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Her er også en skikkelig rå en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Her er også en skikkelig rå en Dette er bilen til Håkon her i Haugesund. Den så slik ut tidligere. Nå ser den slik ut: Har ikke sett han på lenge så jeg er litt usikker på om han har den enda. Tipper du fikk vann i munnen nå, Aguilera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Har problem me å halla suggelet inne i munnen nå ja.... SNAX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 gå for M3 felgene! det har jeg akurat skaffa til min E36,og det er dritkult! fine når de er litt mørkere en vanlige alufelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Fet den røde med 19" E46 M3-felger! Her er også en skikkelig rå en Dette er bilen til Håkon her i Haugesund. Den så slik ut tidligere. Nå ser den slik ut: Har ikke sett han på lenge så jeg er litt usikker på om han har den enda. Tipper du fikk vann i munnen nå, Aguilera! Synd han har ødelagt greiene med fanger med slike grisestygge nyrer. Det ser ut som bilen har stått litt for nærme åpne flammer, slik at hele fangeren har smelta og begynt å renne nedover for så å størkne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Likte egentlig ikke noe på den siste der jeg Det eneste må være hovedlyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Mja... fronten hadde litt sånn `monsterfacelook`over seg, mista litt av BMW preget med den, men ellers var bilen rå Lurer forresten på hvor de får tak i sånne helt hvite/klare hovedlykter (glasset da) ? var penere det, en de vanlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Lurer forresten på hvor de får tak i sånne helt hvite/klare hovedlykter (glasset da) ? var penere det, en de vanlige...Hella sine angeleyes kan leveres slik. Jeg har det. Tror også man kan få Inpro med slik look. Jeg synes det er et must med matchende blinklys og tåkelys da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 Jeg synes de øverste eller bilde nr 4 såg bra ut..de 18" på øverste passet vertfall meget godt til den bilen de sto på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2005 Jepp, jeg tror jeg skal gå for M3 felgene. Jeg har M3 front fanger, lakkert helt ned osv. + helt samme grønn farge som bilen på første bilde. Bare min er ikke senket da. Tenker jeg skal gå for 18" 225/40 profil eller noe. Da burde vel dekk kanten gå akkurat opp til kanten av skjermen? Liker ikke når dekket forsvinner inni hjulbuen. Hvor mye kan jeg øke dekk profilen før speedometer blir unøyaktig? Det er 225/50-16" på nå. Hvor kjøper jeg originale M3 felger? Fant noen kopier men det vil jeg ikke ha.... De på GSbildeler.no, er det kopi? 12 000 kr inkludert dekk: 225/40-18" Falken 512. Dissse: kopi eller ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 13, 2005 Share Skrevet Mars 13, 2005 225/40-18" er bare 5,8mm høyere enn de 16" dekkene du har i dag. Avstanden opp til skjermen vil dermed bli så og si lik. Du vil ikke merke noen forskjell på speedometeret med så liten endring i diameter/rulleomkrets. Det finner flere typer kopifelger. De beste er så og si like de orginale. De som du la ut bilde av her så iallefall bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå