Gå til innhold

Kjøremusikk

1985-e30
 Share

Anbefalte innlegg

heheheheeh...rar musikksmak folk har :lol:

dette går det i tross 27 år på baken.

ingenting.

eminem.

stage dolls.

scorpions.

alice cooper.

limp bizkit.

bon jovi.

goo goo dolls.

xzibit.

og masse div disco, donk donk musikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen tvil om at musikken påvirker kjørestilen da.

Hard trance er best midt på natta, aleine i gata og farten på trivsels nivå ikke fartsgrensa..

eller to topp cruisesanger:

the proclaimers: i´m gonna walk (500miles)

Alice cooper: poison

ac/dc, metallica+++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til den som nevnte noemi her, fant ikke innlegget så jeg bare nevner det likevel. lasta ned et par sanger her, absolutt bra!!

litt i samma gata som sylver også:)

dette er det jeg mener med midt på natta musikk

Enig med du :!:

Og så:

Må nok innrømme at jeg ikke hadde hørt om Noemi før, men jeg lastet ned ett par låter og ble meget positivt overrasket! Har tatt noen andre tips her i denne tråden også.... Mye bra gutter og jenter. Ellers er jeg rimelig altetende innen musikk. Det går endel på country og god gammel norsk rock( Ingenting/TNT/DumDumBoys osv ), gode gamle rockere som Alice Cooper, Billy Idol( Spes "White Wedding", "Rebel Yell" og "Sweet Sixteen"), Rolling Stones( "Beast Of Burden", som forøvrig er meget bra med Bette Midler også, "Angie" og "Honky Tonk Women") og Dire Straits(ALT :!::!: ). Det var en som nevte Ingenting's "Liden" lenger oppe. Det er min absolutte favoritt med dem, men jeg liker også "Toget" og "Fira Mann Å Sang"!!

Som sagt så er jeg ikke spesiellt vanskelig når det gjelder musikk, og kan høre på det meste, men Opera, DET greier jeg ikke å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven, Jeg snakket om Noemi - You lenger bak her et sted ja.

When angels kiss av samme artist er også dritdeilig. Den er sånn man bare kan smelle på anlegget, åpne soltaket/caben og suse avgårde i sommernatten til (gjerne Noemi mix-utgaven). :)

Andre lignende låter er:

ATB - Hold you, Let u go, You're not alone, The Fields of love, 9 PM

Plummet - Damaged

Energy 52 - Café del mar

Coast 2 coast - Home

Dido - Stoned (deep dish mix)

William Orbit - Barbers Adagio For Strings (gjerne ATB sin)

Sureal - Always on my mind

Coldplay - Trouble (white label trance mix)

Sylver har som du sier også mye bra.. Forever in love, Turn the tide, forgiven, m.fl..

Og så har man Paul Oakenfold da (går også under Planet Perfecto), kongen av trance. Der er det bare å dra ned Bullet in the gun, Flesh, Silence, m.fl. Og gjerne de hele mixene hans fra Essential mix-showene på BBC (opp mot et par timer lange). Det var de som gjorde at jeg begynte å like slik musikk.. (for mange år siden). From Home @ Space in Ibiza er f.eks en klassiker... :)

Kan sikkert nevne hauger av lignende til.. Det er masse bra trance/dance/ambient.. men vær obs på at de fleste av disse sangene finnes i flere forskjellige mixer. Ikke alle er like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven, Jeg snakket om Noemi - You lenger bak her et sted ja.

When angels kiss av samme artist er også dritdeilig. Den er sånn man bare kan smelle på anlegget, åpne soltaket/caben og suse avgårde i sommernatten til (gjerne Noemi mix-utgaven). :)

Andre lignende låter er:

ATB - Hold you, Let u go, You're not alone, The Fields of love, 9 PM

Plummet - Damaged

Energy 52 - Café del mar

Coast 2 coast - Home

Dido - Stoned (deep dish mix)

William Orbit - Barbers Adagio For Strings (gjerne ATB sin)

Sureal - Always on my mind

Coldplay - Trouble (white label trance mix)

Sylver har som du sier også mye bra.. Forever in love, Turn the tide, forgiven, m.fl..

Og så har man Paul Oakenfold da (går også under Planet Perfecto), kongen av trance. Der er det bare å dra ned Bullet in the gun, Flesh, Silence, m.fl. Og gjerne de hele mixene hans fra Essential mix-showene på BBC (opp mot et par timer lange). Det var de som gjorde at jeg begynte å like slik musikk.. (for mange år siden). From Home @ Space in Ibiza er f.eks en klassiker... :)

Kan sikkert nevne hauger av lignende til.. Det er masse bra trance/dance/ambient.. men vær obs på at de fleste av disse sangene finnes i flere forskjellige mixer. Ikke alle er like bra.

*Laster ned, og laster ned mer....*

:headbang:

:clap:

:wave:

:crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart kjøre fra Bergen og nordover til Romsdal da er kjøremusikk alfa og omega (nei ikke den opelen)

Ser alle er så kritisk til opera her. :?

Jeg hører mye på NIGHTWISH, det er ( eller var, nå etter de ble mer kjent har de tapt seg litt) litt hard musikk med en sangerinne som er operasanger. Synes det er helt rått. (finsk band)

Ellers går det i AC/DC og Eurodance.

Er vel litt alt hørende jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alle er så kritisk til opera her. :?

Jeg hører mye på NIGHTWISH, det er ( eller var, nå etter de ble mer kjent har de tapt seg litt) litt hard musikk med en sangerinne som er operasanger. Synes det er helt rått. (finsk band)

:)

Magne; Jeg er enig i at Nightwish er knallmusikk, men det er ikke det jeg vil kalle tradisjonell opera da. Har noen sanger med dem også, som f.eks "Nemo", "Over The Hills And Far Away" og "Wishmaster". Der sistnevnte er min absolutte favoritt med dem..... Knall kjøremusikk det også :!:

:headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...