Siv Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jeg hører for d meste på Rammstein. Var på konsert i oslo i fjor! dritn bra!! Jeg er egentlig altetende når d gjelder musikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 ac dc er jo bare konge kjøremusikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Nå er det sommer og da er det Summerhits som gjelder!! feks. Dj Sammy... det må til om sommeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 chemical - galvanize er vel favorittsangen å høre på når man sklir rundt Ellers går det mye i; g-unit, trance å techno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Rammstein, Eminem, Nightwish og div trance det er tingen for meg. Skal forresten på Nightwish konsert til sommeren i Oslo Spektrum. Det tror jeg blir heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Her gikk det på Alan Jackson og noe trance av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det går vel mye på Fun Lovin' Criminals og Pink Floyd. Det er da klassikerene. Så kommer de litt mer hardføre: Rage Against The Machine, det tar helt av når man skal ha litt kjapp musikk, og så blir det vel kanskje Ugress, fin bass. The Offspring og The Chemical Brothers er også god musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det blir hørt på alt mulig rart av meg Dama laster ned musikk og brenner det ut på cd og setter det inn i veksleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Her gikk det på Alan Jackson og noe trance av og til... Alan JAckson er bra.. oi oi så fint jeg kjører med mormor ved sida en søndag når "drive" står på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 bjørn eidsvåg---da blir jeg forbanna og kjører agressiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Queens of the Stone Age! Primal Scream - XTRMNTR (men, pass på farten!)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 bjørn eidsvåg---da blir jeg forbanna og kjører agressiv. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Queens of the Stone Age!Primal Scream - XTRMNTR (men, pass på farten!)... ja Queens of the Stone Age e sinnsykt bra... men he alri hørt dei andre...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 mAZE - det nyeste han har laget Evt, hva med Jan Eggum, da blir det ihvertfall aggresiv kjøring.. "TV, han e på tttttvvvvvv......" Uff og uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Hører på det meste egentlig, men for tiden går det i Metallica&San Fransisco Symphony Orchestra - heftige greier! Pantera 50 Cent Young Buck Lloyd Banks Obie Trice Xzibit DMX Rihanna - Pon De Replay Gwen Stefani Ciara Kelis Missy Elliott Kazzer - Pedal To The Metal, blir aldri lei Det var det jeg kom på nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå