Gå til innhold

Påkjørt ba..kfra


DotTk
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke en av mine sterkeste sider for å si det sånn.... :P

Nei de fleste har vel en sterkere side for å kjøre bilen fremover enn bakover :P

Men så lenge du vet at R står for Reverse og ikke Racing så er det vel greit tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en av mine sterkeste sider for å si det sånn.... :P

Nei de fleste har vel en sterkere side for å kjøre bilen fremover enn bakover :P

Men så lenge du vet at R står for Reverse og ikke Racing så er det vel greit tror jeg :D

Heheh, skal ikke ver noen fare for det :lol:

Problemet er å manøvrere bilen når den går feil vei, og sikten ikke er noe særlig i forhold til fremover... :P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, skal ikke ver noen fare for det :lol:

Problemet er å manøvrere bilen når den går feil vei, og sikten ikke er noe særlig i forhold til fremover... :P:P:P

Du får ta med deg en venninne eller no som kan gå ut av bilen å hjelpe deg å til å få manøverert bilen i posisjon med sånne lysendes pinner de bruker til fly da vet du :P

Hehe, men det er jo sant at du ikke har så mye sikt bakover da, og det er ikke alltid like lett å bedømme avstanden nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror forskerene har litt for lite å fundere over jeg....

kvinner er dårlige til å rygge på grunn av noe genetisk i livmora?

hmmm....

men det skal være sagt, jeg som jente har aldri rygget på noen, men har blitt rygget på av en mann da....

"det var ingen i speilet da jeg sjekket...."

smasja fronten på gamle bilen....sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel sannsynligvis Norges dårligste kartleser, men det fører bare til at jeg får kjørt mer og sett mer enn jeg ellers ville ha gjort. (Har f.eks. svært god oversikt over veinettet i den mikroskopiske delstaten Delaware...).

Rygge på noe har jeg derimot aldri gjort. Har aldri bulket i det hele tatt faktisk... (Hvis vi da altså ser bort fra en viss elg, men det havner neppe i kategorien "bulking" :roll: . Ikke rygget jeg heller akkurat....):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...