Ettertenning Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Grrrr Dere får diskutere vekta på bilen min her! og så kan di som vil kjøpe den bruke salgstråden min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg synes bilen din er overvektig! Den burde slanke seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Grrrr Dere får diskutere vekta på bilen min her! og så kan di som vil kjøpe den bruke salgstråden min! Ups Sorry meg Ettertenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg må også beklage på det sterkeste at vi ødelegger salgstråder. Det er skikkelig dårlig gjort. Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2005 det er greit! men det er veldig frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå