c_ellef Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Ser`ke no dame jeg.. Er det en dame der??? Aner ikke, de sier så disse gutta, men jeg ser henne ikke Hun sitter nest forrerst i båten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ser`ke no dame jeg.. Er det en dame der??? Aner ikke, de sier så disse gutta, men jeg ser henne ikke Hhææ, ser dere en båt. Sikker på at dere ikke har feber eller noe sånt. Man kan begynne å hallisunere når man får feber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Er det bare jeg som ser 'Jan simonsen' forrest i båten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mars 15, 2005 Share Skrevet Mars 15, 2005 Is this a trick question?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 va ganske bra den.. he sitt noge liknande: en danske manndomstest der du sgo svara på spoørsmål, plutseli komm ei dama fram på skjermen så klarte me ikke svara meir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 16, 2005 Share Skrevet Mars 16, 2005 va ganske bra den.. he sitt noge liknande: en danske manndomstest der du sgo svara på spoørsmål, plutseli komm ei dama fram på skjermen så klarte me ikke svara meir... Aguilera og jeg får være glad for at vi ikke "besto" da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 17, 2005 Share Skrevet Mars 17, 2005 va ganske bra den.. he sitt noge liknande: en danske manndomstest der du sgo svara på spoørsmål, plutseli komm ei dama fram på skjermen så klarte me ikke svara meir... Aguilera og jeg får være glad for at vi ikke "besto" da... he he!! tror og det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 er bilde bare en sånn firkant med et x i? for jeg ser ikke noe bilde...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 12, 2005 Share Skrevet April 12, 2005 er bilde bare en sånn firkant med et x i? for jeg ser ikke noe bilde...? Tråden bjynner å bli gammel, er ikke altid bildene kommer frem lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 ser ingen bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 jaja det var sikkert morsomt den gangen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 13, 2005 Share Skrevet April 13, 2005 Det var et bilde av ei blond berte med rompa i været... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 13, 2005 Forfatter Share Skrevet April 13, 2005 jaja det var sikkert morsomt den gangen da. Den gang da, hver gang når. Ikke at du skrev noe galt. Fikk bare litt lyst å blande inn litt norsk grammatikk. Prøvde å finne det bilde på nytt. Men da var ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå