nohr Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 en 6-serie E24 druknes i filmen Control..husker ikke hvilken motor som satt iden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 For ikkje å glemme BMW's reklame dvd The Hire med Clive Owen. Mange som har kjøpt den? I know I have. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 For ikkje å glemme BMW's reklame dvd The Hire med Clive Owen. Mange som har kjøpt den? I know I have. Har den jeg og. Madonnaen er jo knallbra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Når det først er snakk om å kjøpe BMW filmer så kan jeg si at The Chase snart kommer i postkassen. Jeg søkte på filmen på platekompaniet, og der var den på tilbud til 59kr... Gleder meg til den og det andre jeg bestilte kommer, kanskje mest til filmen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er vel en og annen E-36 med i UNO også såvidt jeg husker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Sjekk ut her: http://www.imcdb.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Lenge siden jeg har sett Ronin. Den frister faktisk akkurat nå! Litt feil i filmen (M5en er en 520i under biljakten), men moro "lell".. Ellers kommer jeg på: - FET blingbling E65 760iL (drømmebil) med i Taxi New York (med Queen Latifah)- M-roadster i Armageddon som Ben Affleck kjører.. til piknikk med Liv Tyler. - E46 i 2 Fast 2 Furious som kræsjer på motorveien.. - 8-serie i The Score (sneisent plot). - 8-serie i The Italian Job (den nye - med Charlize Theron... ). - E38 735i i The Transporter. - E28 5-serie i The Bourne Supremacy ("The Bourne Identity 2"). Jason Bourne kjører den i en god del av filmen.. - E39 540i i Gone in 60 seconds (politiet). Husk på 2 eller 3 E46 cab's på slutten av filmen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 I "Izzat" er det endel BMW med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har hørt at de fleste bimmerne fra filmen er izzat er TeamSB i oslo sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ang. Izzat, skal ikke handlingen være lagt til slutten av 80-tallet? Den blå E34en som er med i filmklipp vist på TV har da vitterligen M3-speil... Og E36 M3 kom ikke før i slutten av 1992. Jeg vet E34 M5 også fikk slike speil på de siste årsmodellene, men det var på midten av 90-tallet.... I tillegg hadde alle E34 brede nyrer på de årsmodellene, den jeg sikter til på Izzat har smale nyrer. Dårlig research! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg vet E34 M5 også fikk slike speil på de siste årsmodellene, men det var på midten av 90-tallet.... Meg bekjent hadde aldri M5 slike speil org. Handlingen er lagt til 80 OG 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Meg bekjent hadde aldri M5 slike speil org. Vel les: www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=12#5 Også 850CSi hadde disse speilene originalt. Handlingen er lagt til 80 OG 90 tallet OK! Da var vel reporteren i det TV-programmet jeg hørte om Izzat litt utydelig. Men etter litt finlesing av M5-detaljer på den siden jeg refererer til lengre opp i dette innlegget så ser jeg at E34en i Izzat kan være autentisk. 3.8-literen kom jo i 1991, og dermed muligheten for M-speil. Mens "V8-fronten" ikke kom før i 1994. E34en på Izzat har ihvertfall kontraststripe nederst på spoiler/skjørt, så det er vel en M5, eller skal i det minste gi inntrykk av å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jerry seinfeld har BMW e-36, en blå en , i sesong 3 av "seinfeld" i episoden "the parking space" .fikk ikke sett emblemet bakpå,men det var vel enten en 318 (138 hk),eller en 325,ver vel bare de to som ble laget i usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 yess Transporter må ses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå