Gå til innhold

Rust!


+coupe+
 Share

Anbefalte innlegg

heisann

jeg har litt rust på hjulbuen bak på førersiden, noen som er kjent med dette?

altså vet hva som må gjøres og en sånn ca pris på å få det gjort?

rust på utsiden er bare like stort som et lite skrue hode, men på innsiden er det kanskje like stort som en knyttneve.

håper noen av dere sitter inne med noe info

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hjulbuene er en liten steinsprutskade nok til at det begynner å ruste. Skal du være sikker på å få det bort er sandblåsing det eneste som nytter. Jeg har prøvd litt forskjellige måter å flekke rust på opp igjennom årene og det er kun der hvor jeg har sandblåst at det ikke er kommet tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det så vrient nei, men klart kommer litt ann på hvor mye du har skrudd før. En ting som er veldig greit er å kjøpe en BMW E36 bok på biltema.. den har de andre steder også, men uansett så står det hvordan du skal gjøre det meste der.

Skal du valse uten at det sprekker så må du varme lakken først, og ja det er vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått rust på en 1995 modell :o . Jeg har en 1988 modell.. Har nesten ikke rust i det hele tatt 8)

Ikke så uvanlig at noen E36 begynner å få litt rustskader. Jeg ser igjennom alle salgsannonser på finn.no og autodb.no hver dag og det er endel av dem der de står litt rust.

Stod om en E34 som ble skrotet pga rustsakader i avisa for ikke så lenge siden også.

Tror det kommer mest ann på hvor i landet bilen er kjørt. Bor man der det er lite salting så er det såklart lite rust på bilen. Min 1995 mod E36 har også noen rustskader her og der nå. Så det er ikke bare en steinsprut skade for det dukker opp flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...