Gå til innhold

Min første BMW (318is)


Teekay1983
 Share

Anbefalte innlegg

Styr unna den bilen du opprinnelig skulle ha, vær så snill! Ikke kjøp deg et problem. Nr 1 og 3 på listen der så bra ut, ja. Ville absolutt gått for en av dem :) Biler med komplett servicehefte ville jeg hatt som førstevalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå tatt en avgjørelse om å ha litt tolmodighet rundt kjøpet av E36. Ettersom eg fekk lappen i forrige uke og ikke har kjørt noe særlig før eg begynte med oppkjøringen, så kjøper eg meg ein billigere bil som eg kan ha noen måneder mens eg ser etter eit fint E36 eksemplar. Er litt kjipt å vrake ein E36 til 80000,- på grunn av dårlig kjøre erfaring. Så kanskje finn eg ein billig E28 eller E30 som holder sammen noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har tatt en riktig beslutning jeg!

Det er jo ikke vits i å kjøpe seg problemer heller...

Bruk litt tid, så dukker nok drømmebilen opp etterhvert! :D

Jeg leita leeenge, men kom til slutt over et fint eksemplar fra 98, 2 eiere, fullt servicehefte og _meget_ hyggelig pris!

Det ordner seg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impulskjøp kan være bra det!

Det gikk 16 timer ifra jeg fant huset jeg bor i nå på en internettside til jeg hadde kjøpt det. Har ikke angret en eneste gang på det kjøpet.

Når det gjelder bilkjøp er jeg mye tregere. Går og tenker og grubler altfor lenge før jeg bestemmer meg og da er det ofte for sent og bilen er solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje funnet eit morsomt "leiketøy" til 17000,-. Ein E28 525 med motorbytte til 528. Er litt usikkerheit rundt dette kjøpet også, når det gjeld kilometer stand. Teljaren på bilen hadde stoppa på 230000 og ingen veit akkurat kor langt 528 motoren er gått, men for 17000 gir eg f... Har sett på alternativa i 10000-20000 pris sjiktet og kan ikke si eg falt for noen spesielle utenom denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=578962 . Dessuten står den bare 1 kilometer borte, så eg stikk og ser på den imorgen så kanskje det blir bil til påske likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impulskjøp er gøy ja! :D Har kjøpt både biler, leilighet og MC på impuls, og aldri angret!! 523'n jeg har nå fant jeg i Aftenposten klokka 15:42 en fredag. Klokka 20:12 samme dag ringte jeg og bekreftet at jeg tok den, etter først å ha prøvd den... So....No guts, no glory!! :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...