Gå til innhold

GS Bildeler....


Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg faktisk ganske fornøyd med de nye sidene til GS...

Satt å kiket litt på de for å prøve å finne noen pakninger jeg trenger til motoren min, fannt de ikke så da måtte jeg prøve en ting.

Jeg gikk inn i ETK katalogen og fann fram delenummeret på den pakninga, gikk inn igjen på GS sin side og søkte etter det delenummeret og vips så var den der, med pris og alt! Knall! Har sotte å kikket litt på dette nå og det virker som den katalogen deres faktisk har så godt som alt til alle Bmw`er i alle aldre, har søkt rundt på alt til 635csi 1981mod(står ikke engang i katalogen deres) og har enda ikke tastet inn et delenummer som katalogen på internett ikke finner pris på! Skikkelig kult! Prøv det dere som skal handle deler til e28, e12, e21+++ Det virker faktisk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først klikke deg fram i Etk katalogen om du har den og finne fram delenummeret til den delen du ska ha pris på, så bruker du søke metoden på GS nettsidene og taster inn delenummeret så kommer den nok fram....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel: Fannt fram delenummeret til motorledningsnettet til en 1981 635csi i Etk katalogen, tastet det inn på søkemotoren og dette kom fram:

Varesøk

TILBAKE

Varenr:

Kat Varenr Lev. Varenr Varenavn Type Pris Lager Antall

BMW originaldeler 12511276250 12511276250 #? Ny 3.488,88 0

Alle priser er inkl. mva

TOPP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...