Gjernes Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Baklyktsett E-30 9/87 sort Pris 1.689,38 kr http://195.204.237.12/openImage.php3?im ... r/4462.jpg Tenkte jeg bare skulle nevne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 De var jo jævlig ugly da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 18, 2005 Share Skrevet Mars 18, 2005 Jeg syns ikke de var noe særlig fine nei. Men siden det var snakk om sota lykter så tekte jeg at de måtte være bedre enn sotspray, ikke alltid det blir like vellykket heller. Selv har jeg Black Crystal lykter på min E39 og det syns jeg tok seg serdels godt ut. Spesielt sammen med Aspensilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Selges overalt sotespray ja... jeg tror mye av problemet ligger i at de fleste ikke gidder å behandle lyktene før lakking.. Rubbing som meier1980 nevnte er jo et must hvis du vil at lakken skal sitte.. hvis ikke flasser den ganske fort... skal foresten lage egne baklykter i plexiglass, for så å spraye dem med rød sotespray.. det er vanvittig tøft på grå biler med røde lykter... synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Vaske de godt med tynner. Legge på noen tynne lag med farge (eg har brukt rød sotespray) og så gå over med 4-5 tynne lag med klarlakk etterpå. Da holder resultatet i bøtter og spann. Eg maskerte forresten slik at det bare er rygge og blinklysen som er lakkert med den røde sprayen og så er det lagt klarlakk på hele lykten slik at det blir samme skinnet på hele lykten. Har funket bra det i de to årene det har stått på til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Ble det skikkelig "rød" farge der du sprayet? Eller ble det litt rosa skjær... Vurderer å ta baklyktene på bilen til madammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 Er dønn samme som resten av lykten. Ser ikkje forskjell med mindre du bøyer deg ned og kikker..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 ColorBond produktene brukes til farging av LEXAN plast(lykter). Colorbond sitter på alle plastvarienter hvis du forbehandler lyktene med ColorBond Adhestion Promter før du sprayer på farge. 1 rubb lyktene lett med fint sandpapir for å få av silikoner osv. (bruk fuktig 1200papir) 2 rengjør med aceton 3 påfør tynt lag med Adhestion Promoter (blank) 4 påfør ønsket farge i tynne lag mer info om Colorbond http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5929 bjwa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 selger di rød (sotespray) på nettet noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 selger di rød (sotespray) på nettet noen plass? Det er ikke opprettet nettbutikk for det europeiske markedet enda, så for bestilling/mer info send mail til bew@asker.online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Koed har sota baklykter til 1600kr. Ville heller gått for det istedet for de stygge "lexus-opplegget", det kan være pent med klare lexuslykter på e36, men for guds skyld ikke sett det på en e30 Jeg sota mine med dupli-colour transparant lakk, og det blei strøkent! Man ser ikke at det er lakka og har heller ikke blitt stoppa, men jeg gruer meg til den dagen rette kødden stopper meg, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Koed har sota baklykter til 1600kr. Ville heller gått for det istedet for de stygge "lexus-opplegget", det kan være pent med klare lexuslykter på e36, men for guds skyld ikke sett det på en e30 Hei, tenkte jeg bare skulle nevne at LEXAN er en plast-type som brukes ifm produksjon av de aller fleste lykter til biler. LEXAN har derfor ingen ting med LEXUS å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 På torshov har de kjempe bra sotlakk, mange her som sier d flasser, men d er ikke noe problem on du vasker godt med røsprit først. Mine var nesten helt svarte men gikk igjenom eu kontrollen pga at de lyste bra igjenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå