DotTk Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Har vert ute tatt noen bilder i går kvell:) Ska få lagt ut i løpe av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Før.: Etter: Uten IS-leppen og sommer felger....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Blei knall-bra det der... Mangler bare felgene nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Blir kjøpt noen form for 17" i sommer. noen som har tips på hvilke felger jeg skulle ha kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Sånn farge.. hehe..den E30 der står rett over gata for huset mitt Eller den gjorde det når han som bodde der hadde den utafor ikke tenk på sorte eller hvite lister..lakker hele bilen sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 Det var jeg som bodde der.... Flytta til Tr.Heim nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg får vel være den første til å si at jeg IKKE likte det da... Vet ikke helt, men jeg syns fortsatt litt sort er bra, det ble for monotomt, særlig med en så "kjedelig" farge... Men men, nå er det flertall av de som likte bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg er og en klager. jeg ville beholdt listene svart men d med fangerne ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Det var jeg som bodde der.... Flytta til Tr.Heim nå.. aaaah..ok eier rødhuset på hjørnet rett over der du bodde...det med den store hagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 jeg er og en klager. jeg ville beholdt listene svart men d med fangerne ble bra. Jeg synes også det ble litt vel monotont med hvitt hele veien. Alle lister i sort hadde gjort seg det.... Men for all del, du skal ha poeng for bra gjennomført bil da! Til BalleKnalle: LEKKER BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Noen bilder tatt fra i går... Bilen er ikke vasket:( Med (den skadde) IS leppen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 sorte biler er tøffest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå