Svensson Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Noen som har en link til et sted jeg kan finne ut hvordan jeg skal senke selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenance/suspension/front_shocks.htm http://www.bmwe34.net/e34main/maintenance/suspension/rear_shocks.htm Noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 Er det nødvendig med nye dempere når jeg skal skal senke den 40/35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 I utgangspunktet ikke... Men ønsker du mer sportslighet i bilen så er det vel anbefalt å bytte til kortere/kraftigere dempere. Er de demperene du har gamle ( 80,000km -->) så er det anbefalt å skifte dem ut uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Senka bilen min 40/40... hadde ikke noe behov for å skifte dempere syntes jeg.. hadde heller gjort det når de jeg hadde var gåene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 de har gått 135000 nå, tror jeg skal bytte de nå, blir 1300ekstra hvis jeg skal kjøpe separat.. Orker ikke bruke 1300kr ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 19, 2005 Share Skrevet Mars 19, 2005 Noen som har en link til et sted jeg kan finne ut hvordan jeg skal senke selv? Dette burde du klare selv om du aldri har skrudd før. sier ikke dette nødvendigvis fordi det er såre enkelt, men pga om framgangen er rett så klarer alle det. faren min ga meg et veldig bra tips når jeg begynte å mekke på moped. (den aller første jeg hadde) det var at jeg skulle bruke såpass lang tid på å demontere det, (og hvis det var mekaniske ting som fungerte så skulle jeg forstå hvordan det fungerte før jeg satte det sammen igjen som f.eks en forgasser) så når jeg kom til montasje biten så skulle jeg huske det såpass godt at jeg "så det for meg hvordan det skulle være". om jeg f.eks så en fjær så vet jeg med en gang hvor den skal være (og evnt hvilken funksjon den har). Dette har alltid fungert for meg! håper du kan ta nytte av det det som er synd er at det er så mange som bare river det i fra hverandre uten å se hvordan det var og uten å sette seg inn i det, så setter de det sammen på "deres" måte og kjører slik. kort tid etter må de kanskje levere bilen inn på et verksted for å få det fikset. da koster det mye mer og det tar dobbel så lang tid som om det ville ha gjort om en gjorde det skikkelig første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2005 Godt tips Tusen takk! Har holdt på en del med slike ting jeg og.. Ikke at det er helt det samme, men jeg har en modellbil som jeg har mekka å skrudd å styrt med temmelig heftig mye er 40/35 senking nok? Vil det se bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mars 20, 2005 Share Skrevet Mars 20, 2005 vet dessverre ikke helt hvordan senkinga blir med 40/35, du får nesten hørre med andre som har gjort det samme på lik type bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå