Hhenrik Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Kan det ikke være bensinpumpen da? Den røk på fattern sin bil uten forvarsel... Og har du sjekka at du har bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 d er ett rele som ligger i motorrommet ditt som er fucka... kommer bilen din fra molde??? vist d er den bilen har den hadt samme feilen før og da vart ett rele byttet ut med ett enklet lys rele og da startetden men d skal jo ikke være ett lys rele nedi der... so di. virka bare litt kjent d regg nr der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2005 Joda, den kommer fra Molde:) Så du kjenner til bilen altså?? Katta i sekken eller??? hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 er vel ikke alt som skal sies her. men bilen er pen den. lurte på den selv sist gang den hadde den feilen i håp om å få meg en billig 535. nei da. jeg vet ikke mye om bilen men en kompis har bygd den opp og en annen kompis av meg kjøpte den. du er plaget med uorginal radiator og koking på varme sommerdager så den ville jeg byttet og det relet fremmi der en plass er nok problemet ditt i denne sammenheng. skift d og bilen starter nok. og ikke spør meg hvor d ligger, alt jeg vet er att d ikke er i sikringsboksen tror hele el nettet på bilen skulle vært skifta. værtfall motornettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Har begynt demontere bilen helt nå! Gidder ikke stresse mer med den!! Så er det noe som vil ha et bra karosseri, så er det bare å ta kontakt! Selges ekstremt billig! (uten girkasse, mellom-aksel og kardang) Karosseriet har vasede hjul-buer, meget bra i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Jeg kunne tenkt meg den konsollen som går over handbrekket og litt frammover... du selger ikke den vel ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 det skal vel la seg gjøre! mener jeg har ekstra liggende fra en tidligere e-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 I den fargen somer på interiøret i 535`en? det var vel beige det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Det kan eg hjelpa med å svare på. Svaret er JA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 hehe... da trenger jeg en slik en..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan er rattet?? Jeg trenger et nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 jeg lurer på og bytt ratt i m5én.. der er d en schnitzer sportsratt. kan tenke litt på d vist du er int... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ja jeg er inter!! har du noe bilde av det?? er det slitt eller noe sånt?? Det jeg har i bilen nå er tapet på 6 plasser Og jeg har jo AC Schnitzer ting fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 skal prøve og ta ett bilde. vet ikke om d er slitt siden jeg ikke har hentet bilen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 HE HE ok Når henter du den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå