Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 fredagen sikkert. skal ut tilln en tur i mårgen da så jeg kan prøve og ta ett da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 JEg syns ikke å huske at det rattet kjell runa prater om IKKE er spesielt slitt... men ganske kult! ser ut som en ACS Type II felg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 I den fargen somer på interiøret i 535`en? det var vel beige det ?? Stemmer det! Men det skal jeg bruke selv foreløbi! Har planaer om å sette i dasjbord fra e-34 i den e-28'n jeg skal bygge opp igjen! Når det er gjort, kan du få kjøpe den beige midt-konsollen! Høres det greit ut eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hørest meget bra ut Skulle egentli kjøpe den fra han du kjøpte bilen av men plutselig så solgte han jo bilen.... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Jaja... Sånn kan det gå! Men skal gi lyd fra meg jeg! Har planer om å monter e-34 dasjbordet til helgen.... Funker alt, så kan du får den saken ganske kjapt! Men hva byr du meg for den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå