Gå til innhold

Forsikring?


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

Ta en ringerunde selv ja, eller hvis du bor sentralt møt opp og snakk med forsikringsfolka direkte. Det har jeg svært god erfaring med, fikk rabatter for både det ene og andre hos Gjensidige ved at jeg møtte opp og kosepratet litt først. Første gangen jeg gjorde det var når jeg skulle forsikre en e30 325, der sparte jeg mange tusen :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for mange gode svar. Jeg ringte til gjensidige og hørte med dem. de skulle ha 10k kun for ansvar. for å ha noe mer enn ansvar så måtte jeg være totalkunde, dvs at jeg måtte ha 3 forsikringer eller mer. syns kanskje 10k for kun ansvar er ganske mye, eller hva synes dere? 18 år, 20% startbonus, 12000km kjørelengde. skal skjekke opp if.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med de litt mindre selskapene.. F.eks sparebanker....

IF, Vesta osv er ikke særlig keen på å ha ungdommer...

høres ut som en god ide, men har du noen forslag til de litt mindre selskapene? her i haugesund er det vell nesten kun de store, eller ?

jeg er 22 og har 50% bonus og betalte 7000 med full kasko og 8000km i if.

så billig?!? har jo 50% bonus, men dette kan vell ikke ha sååå mye å si? ringer til if med en gang jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en god ide, men har du noen forslag til de litt mindre selskapene? her i haugesund er det vell nesten kun de store, eller ?

Har Dere Sparebank1 der du bor, eller Terra?

Har Golfen til dama forsikret i Sparebank1, 92mod 1,8GL -->1600,- i året delkasko... (men så er jo ikke golf noen racer heller da.. :roll: )

Betalte 2600,- med min 320i 1986mod. Men da med 70% bonus.

Menge selskaper som styrer unna når de hører de magiske ordene 18 år og BMW i samme setningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sparebank1, men ikke terra. Hørte nettopp med if, de skulle ha så og si det samme som gjensidige nord, men jeg får jo penger tilbake om jeg selger den før et år. ringer til sparebank1 nå. 1600 i året var billig, søskenbarnet mitt betaler 4300 på delkasko på en 89 mod. 1.8gl dette og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må nok desverre skuffe deg der balle knalle, srbank1 var dyrest av gjensidige nord og if! tro det eller ei så var if og gjensidige nord så og si helt like i pris. Det som er fint er at jeg skal kun ha bilen i 3 måner eller så, så hvis jeg f.eks betaler 10000 kr for et helt år, så får jeg omtrent 8 ooo tilbake :D så da har jeg bare betalt 2-2600 kr, avhengig av hvilket forsikringselskap jeg velger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har best erfaringer med Sparebank 1 og Gjensidige, mens If skulle ha

26.000 på meg med 20% bonus på en E36 318 cab, E39 520`en min kom på over 30.000! Satte E39 på samboern min 18 år gammel jente og kom ned til 12.000 i Gjensidige. Alle tilfellene med full kasko (Kristiansund Møre og Romsdal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...