Gå til innhold

Jeg tverra bilen og ødelagt fornten.


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... så var det påske igjen... og som en hver 18 åring som nettopp fått lappen, så vil man jo kjøre bil... spessielt når han nettopp har kjøpt seg BMW

JAJA... jeg kjørte fra Bodø og skulle til Myre i vesterålen. og jeg var kommet til Innhavet der man alti stopper enten for og fylle bensin eller kjøpe litt snop. Uansett fra Innhavet og vidre til Fergeleien er det ca. 45 minutter med kjøring hvis man kjører sakte...

Etter et og ha stopper og spist, starter vi med god tid... og får ikke kjørt mere enn 15min før jeg undervurderer en slak sving.

På tur ut av svingen slepper ræva og jeg prøver og balansere bilen.

3 sekunder senere står bilen i motsatt kjøre retning med ødelagt front og blien var blitt slengt flere meter bakover i snø dungen... :cry:

Jeg fikk koblet fra ene sprederen på den siden som knust og kjørte vidre... der var ingen annen skade på bilen. TAKK GUD for at det var masse snø i kanten.

Konklusjon av denne ulykken:

1. For høy hastighet inn og ut svingen. :cry:

2. En uerfaren sjofør på ukjent område... :cry:

Noen som har en M-Tech front til salg? jeg trenger ny fornt...

Help :(

Skal prøv og få lagt ut noen bilder av den stygge skaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åh, så ergerlig!

Hvis det kan være noen trøst, så later du til å ha langt større selvinnsikt enn mange eldre menn og dessuten har du lært noe i dag.

Hverken selvinnsikt eller lærdom kan kjøpes for penger. Det kan derimot M-tech fronter... Du skal ikke se bort fra at de to første i lengden viser seg å være mer til nytte også :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj av meg, det der er skikkelig kjipt!

Godt det gikk så bra som det gjorde!

Tidligere i vinter hadde jeg et ublidt møte med en telefonstolpe, på grunn av en sving som ikke sa ifra hvor glatt den bestemte seg for å være den kvelden..

Slik så det ut:

Monsterbulken....: :?

dd_bil_nov_04_002.jpg

dd_bil_nov_04_007.jpg

Dekket funker faktisk enda! :!:

dd_bil_nov_04_004.jpg

Her er pålen jeg meia ned...:

dd_bil_nov_04_011.jpg

Uten kasko hadde jeg jaggu vært bil-løs om dagen..! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trasig å høre, johjoa. Er selv å kjører i de traktene, men bare på sommerføre foreløpig, og syns selv da at de svingene er i knappeste laget. Skal en tur oppover over påske og kan ikke si jeg gleder meg, men kjører man etter forholdene går det jo bra :) Du får ta lærdom av det og fikse opp bilen så blir det nok bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble visst en god smell!

Bilen er retta opp igjen, hel og fin nå!

Måtte skifte bakaksel bl.a, den var jo slått helt ut av posisjon..

Ellers knakk det ei fjær, bensintanken ble skeiv og litt annet dill og dall..

Eneste fordelen var at de lakkerte fangeren min da, som hadde en stygg lakk-løs flekk.. :lol:

Nei, takk for kasko, ellers hadde det nok ikke blitt noen oppretting..!

Kostnadene på skadene var såppass store at det var på like før hele bilen ble kassert pga det...

Men heldigvis lever den igjen! Go'bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så veldig gøy å kræsje nei...!

jeg ble utsatt for d i begynnelsen av januar.

Fikk skrens på bilen(var skikkelig dårlig brøyta så jeg kjørte veldig sakte den dagen) å havna i feil kjørebane, d kom en bil i motsatt kjørefelt og kræsja rett inni meg...

Jeg må si jeg var veldig heldig, slapp unna med en smadra bil, knust hand og en brukket fot. (har nettopp begynnt å kjørt bil igjen \:D/ )

Veldig kjedelig å kræsje bilen siden d er bare noen måneder siden vi kjøpte den, men d er jo så %¤#" typisk at sånt skal skje akkurat da!

324td_kr_sj_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg var veldig heldig, slapp unna med en smadra bil, knust hand og en brukket fot. (har nettopp begynnt å kjørt bil igjen \:D/ )

Oj det hørtes skummelt ut, knust hand..er du helt bra igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...