Gå til innhold

Jeg tverra bilen og ødelagt fornten.


johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Begge bilene mine ble kondem, Mitsubishien min hadde jeg ikke kasko så den gikk rett på huggeriet, men Astraen min fikk jeg igjenn 95.000 for (betalte 50.000), men det var vist noen som kjøpte vraket for 8.000, satte bilen i jigg og rettet den ut igjenn.

Ellers så må jeg si at jeg er evig takknemmelig for at jeg enda lever. Fløy ut at passasjer vinduet og landet 15 meter unna bilen, 6 brudd i skalle basis 1. av dem i kraniet, så det var små marginer. Desverre plages jeg med nedsatt hørsel på høyre øret samt tinitus (øresus) som er vanvittig plagsomt. Solskinnsepisoden med denne historien er at 1. måned etter ulykken tok jeg flyet til oslo og kjøpte meg 520`en som jeg har nå :)

Livet er hærli, ta vare på det så godt du kan, du vet aldri når det er forsent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, her var det jo litt av hvert :P

Gjernes, jævlig pent parkert astra :D

Ble endel skruer i beinet gitt... ser ut som en lite unge har gått berserk med drill og skruer :)

Håper det går fint hvert fall

Før så hadde jeg litt problemer med å skjønne hvorfor forsikringen var så jævlig dyr på biler for folk under 25, spesielt på bmw.. nå har jeg virkelig fått forståelse for det etter jeg har lest dette her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så hadde jeg litt problemer med å skjønne hvorfor forsikringen var så jævlig dyr på biler for folk under 25, spesielt på bmw.. nå har jeg virkelig fått forståelse for det etter jeg har lest dette her :P

Jeg skal ikke ha skylda for å ha økt forsikringspremien for de under 25 :wink: ! (Jeg økte ikke min egen en gang, siden det var snakk om en viltpåkjørsel...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, hehe, men sånt skjer.. akkurat som folk kjører ut, men det er ikke måte på hvordan enkelte klarer å legge opp til det heller.

Har en "venn" som skulle kjøre forbi en venn av han i rett før en sving... det endte selvfølgelig med at han mista kontrollen og traff en motgående bil. Tror forsikringselskapet betalte 1-2 mill.kr til hu ene i den møtende bilen... Uansett, når gutten skulle forklare seg i retten så innrømte han at han hadde kjørt litt over fartsgrensa. Men han prøvde likevel å skylde på veien med at "martin schance(eller hvordan det nå enn skrives) hadde ikke klart den svingen engang". Rettsforklaringa sto i avisa.. jeg har aldri ledd så mye i mitt liv, gutten er totalt tåkelagt. Desverre gikk dette ut over et eldre ektepar.

Det skal vel kanskje sies at gutten har totalvraka rundt 6-7 biler på 1-2 år... kanskje fler nå. "Heldigvis" så tror jeg det ikke er snakk om noen bmwer, men en drøss med golfer o.l. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulsdrift på vinterføre er ikke alltid en spøk. Tydeligvis er alle de 3 første ulykkene som står om her pga bakhjulsdrifta.

Hadde en sånn kjip sladd rundt i fjor vinter.. Ikke smart å ha dårlige dekk på en BMW om vintern i hvertfall.

Kjørte i en slak oppoverbakke i en vei som var rett frem i sakte fart og plutselig slipper bakhjula og før jeg får tenkt meg om ligger bilen i grøfta på andre siden av veien. Heldigivs kom ikke en bil i mot når jeg snurra rundt for da hadde jeg ikke sittet her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...