BalleKnalle Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God Påske til hele gjengen..... Husk solfaktor og brennevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 heh God påske til deg og Og resten av dere også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Foreløpig må jeg huske å gå på jobb i morgen og på Onsdag. Først da begynner påsken her. God Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Jobb? Neida, siste dag idag, nå er det endeli ferie God Påske Alle sammen! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God Påske allesammen ja En arbeidsdag til, så drar jeg på påsketur til sjøen! Da blir det avslapping, racerkjøring av småbåter og alkohol i massevis (etter båtkjøringa ja ) Bare sånn at dere vet det i tilfelle noen skulle komme til å lure fælt på hvor jeg ble av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Go´ Påske ja! Får vell lide meg igjennom 2 dager til på jobb! 2 dager uten kø trist for bimmeren det!... ingen som glor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God påske. Hatt fri siden fredag og har fri til tirsdag.. Ekke feil det ihvertfall. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God påske til alle! To dager til på jobb jeg og, men skal kose meg skikkelig og forberede bestilling av deler rett etter påske. Flere som er plaget med gloing, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God påske til alle! To dager til på jobb jeg og, men skal kose meg skikkelig og forberede bestilling av deler rett etter påske. Flere som er plaget med gloing, ja Ble litt vodsomt med gloing når eg klistret på en knall lime-grønn stripe over hele greien.... tengte påsken skal gå med til å tone ned dekoren litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 god påske ja. jeg bor for min del på sykehuset enda og idag kom guttene ut av kuvøsen og nedi seng. fremgang i påsken blir for min del lite alkohol i påsken etter helgens lettere våte da jeg måtte bæres ut av taxin og inn hjemme. fullesjuk enda faktisk. offff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 God påske til alle! To dager til på jobb jeg og, men skal kose meg skikkelig og forberede bestilling av deler rett etter påske. Flere som er plaget med gloing, ja Ble litt vodsomt med gloing når eg klistret på en knall lime-grønn stripe over hele greien.... tengte påsken skal gå med til å tone ned dekoren litt Hehe. Hvordan kom du på det? Virker mer som du er plaget med for lite gloing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Hehe. Hvordan kom du på det? Virker mer som du er plaget med for lite gloing til og med gamle kjerringer med gåstol glor etter bimmeren nå. Men ja! kansje jeg har oppmerksomhets-trang, men de har vel piller for sånnt Men,men stripen må vekk ble litt vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 Ååååå d e gudd me påskeferie \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 heh... lime-grønn faktisk jaja, noen liker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 21, 2005 Share Skrevet Mars 21, 2005 GOD PÅSKE! ...og kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå