Gå til innhold

God Påske!


 Share

Anbefalte innlegg

God Påske allesammen ja ;)

En arbeidsdag til, så drar jeg på påsketur til sjøen! Da blir det avslapping, racerkjøring av småbåter og alkohol i massevis (etter båtkjøringa ja ;))

Bare sånn at dere vet det i tilfelle noen skulle komme til å lure fælt på hvor jeg ble av........... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til alle! :D

To dager til på jobb jeg og, men skal kose meg skikkelig og forberede bestilling av deler rett etter påske. Flere som er plaget med gloing, ja :wink:

Ble litt vodsomt med gloing når eg klistret på en knall lime-grønn stripe over hele greien.... tengte påsken skal gå med til å tone ned dekoren litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god påske ja. :) jeg bor for min del på sykehuset enda og idag kom guttene ut av kuvøsen og nedi seng. fremgang i påsken :) blir for min del lite alkohol i påsken etter helgens lettere våte da jeg måtte bæres ut av taxin og inn hjemme. :) fullesjuk enda faktisk. offff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til alle! :D

To dager til på jobb jeg og, men skal kose meg skikkelig og forberede bestilling av deler rett etter påske. Flere som er plaget med gloing, ja :wink:

Ble litt vodsomt med gloing når eg klistret på en knall lime-grønn stripe over hele greien.... tengte påsken skal gå med til å tone ned dekoren litt :D

Hehe. Hvordan kom du på det? Virker mer som du er plaget med for lite gloing :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hvordan kom du på det? Virker mer som du er plaget med for lite gloing :wink::lol:

til og med gamle kjerringer med gåstol glor etter bimmeren nå.

Men ja! kansje jeg har oppmerksomhets-trang, men de har vel piller for sånnt :D

Men,men stripen må vekk :? ble litt vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...